رقصیدن بسکتبالیست آمریکایی شهرداری گرگان در جشن قهرمانی این تیم +ویدئو

© AP Photo / Ronald ZakРоссийская оперная певица Аида Гарифуллина во время выступления на традиционном Венском оперном балу в Вене, Австрия
Российская оперная певица Аида Гарифуллина во время выступления на традиционном Венском оперном балу в Вене, Австрия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2022
اشتراک
پری پتی پس از برد تیم شهرداری گرگان با رقص شمالی شادی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پری پتی بسکتبالیست موفق و مشهور آمریکایی پس از برد تیم شهرداری گرگان، تیمی که در آن بازی می‌کند با رقصیدن و رقص شمالی خوشحالی خود را نشان داد. وی در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بسیار تاثیرگذار بود و مورد استقبال و محبوبیت مردم گرگان قرار گرفته است.
ویدئوی خوشحالی این بسکتبالیست جوان به سبک ایرانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و در صفحات مختلف منتشر می‌شود. علاوه بر این، مسئولان گرگان در مراسم استقبال تیم بار‌ها از پری پتی تشکر کردند و از او به عنوان عامل اصلی قهرمانی تیم شان یاد کردند.
پتی همچنین با حضور در برنامه ورزش و مردم صحبت‌هایی در خصوص حس و حالش بعد از قهرمانی مطرح کرد. کاربران عنوان می‌کنند کاملا مشخص است او با برخی از آداب ایرانی‌ها آشنا شده و برایش جالب است. جمعی از کاربران هم از رقص جالب او تعریف می‌کنند و با طنز می‌گویند ایرانی‌ها وقتی یک خارجی را ببینند در لحظه چیزهای زیادی به او یاد می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала