تعیین سفرای جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک در روسیه

© Sputnik / Sergey Averin  /  مراجعه به بانک تصاویر سران جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک
سران جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
سران جمهورهای خلق دونتسک و لوهانسک سفیران خود را در فدراسیون روسیه منصوب می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک، اولگا ماکیوا را به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار در روسیه منصوب کرد.
رئیس جمهوری خلق دونتسک، دنیس پوشیلین، اولگا ماکیوا، معاون رئیس شورای مردمی این جمهوری را به عنوان سفیر در روسیه منصوب کرد.
در فرمان امضا شده توسط پوشیلین آمده است: " انتصاب اولگا الکساندرونا ماکیوا به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری خلق دونتسک در فدراسیون روسیه."
این انتصاب از 6 مه اعمال می شود.
اولگا ماکیوا اهل دونتسک است. او قبل از حرفه سیاسی خود به عنوان رئیس خدمات حقوقی در شرکت های تجاری و همچنین شرکت هواپیمایی دولتی Donbassaero (در سال 2013 اعلام ورشکستگی کرد و منحل شد) کار می کرد. پس از تأسیس جمهوری خلق دونتسک، او معاون شد، به عنوان رئیس کمیته قانون اساسی و ساختمان ایالتی خدمت کرد و به عنوان رئیس پارلمان محلی عمل کرد.
رودیون میروشنیک نیز به نوبه خود به عنوان سفیر جمهوری خلق لوهانسک منصوب شد. او در لوگانسک متولد شد، به عنوان روزنامه نگار کار کرد و در سال 2006 به عنوان منشی نخست وزیر ویکتور یانوکوویچ، دو سال در تیم او کار کرد. پس از آن، او معاون شورای منطقه ای محلی از حزب مناطق بود. پس از تشکیل جمهوری خلق لوهانسک، او نماینده رسمی جمهوری در گروه تماس برای حل و فصل مسالمت آمیز بود و همچنین به عنوان مشاور روابط عمومی رئیس جمهوری خلق لوهانسک، لئونید پاسچنیک، کار کرد.
در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، فرمان هایی مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک امضا کرد و روابط دیپلماتیک با آنها برقرار شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала