شرط عجیب واگذاری خانه ۱۵۰ متری در نیاوران به رضا رویگری +عکس، ویدئو

© Fotolia / Maxoidosچادری شدن بازیگر مشهور ترکیه در فیلم ایرانی+عکس
چادری شدن بازیگر مشهور ترکیه در فیلم ایرانی+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
یکی از مالکان سرشناس نیاوران اعلام کرد حاضر است یک آپارتمان ۱۵۰ متری به رضا رویگری به شرطی که تنها باشد واگذار نماید.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئوی صحبت‌های رضا رویگری از رها شدن و وضعیت ناراحت کننده‌ی وی در خانه سالمندان که همسرش از مراقبت او خسته شده بود سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. این موضوع موج گسترده‌ای از واکنش‌های مردمی و شخصیت‌های مختلف را به دنبال داشت.
بسیاری از هنرمندان در واکنش به این اتفاق پست و استوری منتشر کردند و جمعی به دیدن او رفتند و تضمین کردند او را از خانه سالمندان بیرون خواهند برد و از او حمایت خواهند کرد. علیرضا غروی ـ مجری، بازیگر و فیلمساز ـ که اظهار می‌کند از دوستان بسیار نزدیک رضا رویگری است درباره شرط واگذاری یک آپارتمان ۱۵۰ متری در نیاوران به رضا رویگری پرده برداشت.
وی در این باره اظهار کرد: "حاج مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به من گفت در خیابان نیاوران یک آپارتمان ۱۵۰ متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده‌ام که رضا بیاید فقط تنها، که من گفتم شما این کار را انجام بده، رضا کسی را ندارد و تنهاست. او همچنین از اینکه چهره‌های هنری برای کمک به رضا رویگری واکنش نشان داده‌اند از منظری ناراحت است و می‌گوید: "چطور آن موقع که تماس گرفتم، گریه کردم و خواستم برای رضای عزیز کاری کنید، گرفتار بودید اما الان قهرمان بازی در می‌آوردید؟!"
وی که خود از مجریان صداوسیماست می‌گوید، دوستی‌اش با رضا رویگری مربوط به ۲۰ سال پیش است. او درباره حواشی که این روزها برای رضا رویگری، هنرمند بازیگر، پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: "حالم بسیار بد است و ناراحتم. من دو سال تمام سعی و تلاشم این بود که بتوانم کاری انجام بدهم که رضا فقط به آخر خط نرسد و خدا را شاهد می‌گیرم و به راستی این عالم سوگند میخورم مهم‌ترین دغدغه من در این دو سال رضای رویگری بود، از هزینه‌های درمانی و رفاهی تا پرداخت اجاره‌های معوق خانه‌اش. امروز نیز صراحتا اعلام می‌کنم که هیچ کس نزدیک‌تر از من به او نبود. او درد دل‌هایی با من می‌کرد که فکر می‌کنم پسرش، کیارش هم خبر ندارد. گریه‌هایی که رضا پیش من می‌کرد به خاطر ظلمی که به او می‌شد. دو سال تمام این دردها را در دلم ریختم و کلامی نگفتم و فقط اجازه می‌دادم رضا خودش را خالی کند اما دیگر وقتش رسیده که حرف بزنم.
من خودم سال‌ها در رشته روانشناسی عمقی کار و تدریس کرده‌ام و طی این دو سال همواره سعی می‌کردم با تمام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشت تا کسی به رضا نزدیک نشود، برای رضا سنگ صبور باشم. رضا متاسفانه مدت‌ها بود که در روابط‌اش دچار مشکل شده بود؛ تا جایی که در بغل من ساعت‌ها گریه می‌کرد و از مرگ حرف می‌زد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала