اکونومیست: اوکراین آمریکا را بی دفاع کرد

© Photo / Cpl. Ricky S. Gomez/U.S. Marine Corps / Rocket Powerدلیل پشت پرده قصد آمریکا برای خروج از پیمان استارت نو
دلیل پشت پرده قصد آمریکا برای خروج از پیمان استارت نو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2022
اشتراک
اکونومیست در گزارشی مدعی شد که ارسال تسلیحات به اوکراین، آمریکا را بی دفاع کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، اکونومیست در گزارشی مدعی شد که تحویل تسلیحات به اوکراین زرادخانه‌های آمریکایی را ویران کرده است و بعید است که در آینده نزدیک این زرادخانه‌ها بازسازی شوند.
در این گزارش آمده است: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از کنگره درخواست کمک ۳۳ میلیارد دلاری به اوکراین و دیگر متحدان اروپایی کرده است. با این وجود، این پرسش که صنعت نظامی آمریکا چه چیزی می‌تواند ارائه دهد و چگونه ایالات متحده ذخایر خود را مجددا پر می‌کنند، همچنان باز است.
از سال ۲۰۱۸، ایالات متحده چندین هزار سلاح به اوکراین فروخته یا اهدا کرده است - موشک های ضد تانک، مهمات سرگردان، هواپیماهای بدون سرنشین، هویتزر، نفربرهای زرهی. بخش قابل توجهی از منابع از انبارها تامین می‌شد، زیرا کارخانه‌ها نمی‌توانند به سرعت تولید خود را افزایش دهند.
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
روسیه: انتقال اطلاعات به اوکراین توسط غرب، به پایان سریع عملیات ویژه کمکی نمی‌کند
به گفته مارک کانچان از مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی، نیمی از ۳۴۵۰۰ سامانه ضد موشکی جاولین ارتش آمریکا برای آموزش و آزمایش استفاده شده است. یعنی از ۱۷ تا ۲۲ هزار سامانه به صورت ذخیره باقی مانده است و واحدهای تحویل داده شده به اوکراین حدود یک سوم ذخایر ارتش ایالات متحده بوده است. در عین حال، کارخانه تولیدی قادر است تا ۲۱۰۰ دستگاه در سال تولید کند. بنابراین، تکمیل ذخایر تا چهار سال به طول می‌انجامد و افزایش ظرفیت به دلیل کمبود قطعات پیچیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала