قیمت ساندویچ درایران ترکید

© Sputnik / Petr Chernovقیمت ساندویچ درایران ترکید
قیمت ساندویچ درایران ترکید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
در حالی که قیمت ساندویچ فلافل در ایران، ارزان‌ترین ساندویچ در مناطق میانی و متوسط شهر تهران بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان بود، طی دو روز اخیر قیمت این پرس غذا به بیش از سی هزار تومان افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نقل نو، اغلب واحدهای ساندویچی درایران به گرانی ناگهانی قیمت ساندویچ اعتراض دارند. مسئول یک ساندویچی در این خصوص گفت: قیمت‌ها در اپلیکیشن‌ها و سایت هنوز به روزرسانی نشده ترجیح دادیم فروش آنلاین را برای پیشگیری از مشکل متوقف کنیم.
مدیران ساندویچی‌ها دلیل گرانی شدید قیمت‌ها را مرتبط با افزایش قابل توجه قیمت نان ساندویچی دانسته و می‌گویند در این دو روز قیمت هر نان تا ۱۰ هزار تومان افزایش یافته و برخی تولیدکنندگان نان فانتزی حتی از تحویل نان باگت به این قیمت نیز خودداری کرده و معتقدند قیمت نان بیش از این میزان است.
قیمت همبرگر ساده در اغلب ساندویچی‌ها در مناطق میانی شهر به بیش از پنجاه هزار تومان رسیده است.
نکته اینجاست که جدا از گرانی قابل توجه نان باگت که دفعتا قیمت هر ساندویچ را ده هزار تومان بالا برد، افزایش قابل توجه قیمت روغن نیز مشکل مهم دیگر برای فست فودی‎هاست .
نان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ایران: قیمت نان افزایش نمی یابد
وی گفت: در این دو هفته بهای همه چیز از سس و رب تا نان و گوشت افزایش یافته و در نتیجه چاره‌ای جز رشد قیمت نیست.
وی در پاسخ به این سئوال که افزایش ناگهانی قیمت با مشتریان چه کرده است؟ گفت: در دو روز اخیر با وجود تعطیلی، با کاهش شدید مشتریان روبرو بودیم و این امر نشان می‌دهد تفریحی به نام ساندویچ خوردن فعلا از دستور کار خانواده ها خارج شده است.
قیمت همبرگر ساده و چیزبرگر هر چند در مناطق میانی شهر در حدود ۵۰تا ۶۰ هزار تومان است اما در مناطق بالاتر شهر تهران به بیش از ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала