آمریکا چنان اطلاعاتی را به اوکراین داد که منجر به کشته شدن نظامیان روسیه شد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا چنان اطلاعاتی را به اوکراین داد که منجر به کشته شدن نظامیان روسیه شد
آمریکا چنان اطلاعاتی را به اوکراین داد که منجر به کشته شدن نظامیان روسیه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات ارشد آمریکایی ادعا می کند که واشنگتن اطلاعاتی را در اختیار کی یف قرار داده است که منجر به کشته شدن افسران روس شده که تعداد آنها مشخص نشده است، در حالی که گفته می شود ایالات متحده با انتقال داده ها در مورد " ارشدترین" اعضای رهبری نظامی روسیه به کی یف مخالف است.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه بدون افشای منابع خود می نویسد که ایالات متحده به طور مخفیانه اطلاعات مربوط به رویدادهای میدان جنگ را به طور مستقیم به اوکراین مخابره می کند. به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، این اطلاعات از جمله شامل جزئیات تحرکات نیروهای روسیه پس از اعلام مرحله دوم عملیات ویژه روسیه در اوکراین بوده است.
دیدار روسای روس اتم و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تضمین امنیت تاسیاست اتمی اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
دیدار روسای روس اتم و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تضمین امنیت تاسیاست اتمی اوکراین
این روزنامه می نویسد: "ایالات متحده تلاش‌ها را بر انتقال داده‌های مکان و سایر جزئیات مربوط به ستاد متحرک ارتش روسیه متمرکز کرده است. مقامات اوکراینی این داده‌ها را با اطلاعات خود از جمله پیام‌های رهگیری شده برای انجام حملات توپخانه ای و دیگرحملاتی که در نتیجه آن افسران روسی کشته شدند،تلفیق کرده‌اند".
منابع ا روزنامه نیویورک تایمز ز ارائه تعداد دقیق فرماندهان روسی کشته شده به این شیوه خودداری کردند. علاوه بر این، این مقاله خاطرنشان می کند که همه حملات ارتش اوکراین به مواضع فدراسیون روسیه با حمایت ایالات متحده انجام نشده است.
این نشریه اضافه می کند: "مقامات خاطرنشان می‌کنند که ایالات متحده اجازه نمی‌دهد اطلاعات (به کی یف) در مورد ارشدترین اعضای رهبری (نظامی) روسیه ارائه شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала