زیردریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه با موشک های "کالیبر" به اهدافی در اوکراین شلیک کرد + ویدئو

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر زیردریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه با موشک های "کالیبر" به اهدافی در اوکراین شلیک کرد
زیردریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه با موشک های کالیبر به اهدافی در اوکراین شلیک کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از پرتاب موشک های کروز کالیبر به سوی اهداف نظامی در اوکراین منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: خدمه زیردریایی ناوگان دریای سیاه از دریای سیاه دو موشک کروز کالیبر را به سمت اهداف زمینی تعیین شده در خاک اوکراین پرتاب کردند.
تصاویر گرفته شده از فاصله دور پرتاب دومین موشک را نشان می دهد. دو اثر مهمات در آسمان نمایان است.
ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه در نشست خبری صبح امروز گفت، نیروهای مسلح روسیه در طول یک روز 6 پست برق ریانی در حوالی ایستگاه های راه آهن را که از طریق آنها تسلیحات و مهمات آمریکایی و اروپایی به دست سربازان اوکراینی می رسید، منهدم کردند.
یادآور می شود چند نوع موشک کالیبر از جمله کالیبر ضد کشتی، کالیبر برای حمله به اهداف زمینی و کالیبیر ضد زیردریایی وجود دارد.
روسیه 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. پوتین هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازس زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала