مبادله هواپیما درحین پرواز توسط دو خلبان آمریکایی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian FederationПилот ВКС РФ во время боевого вылета в Сирии
Пилот ВКС РФ во время боевого вылета в Сирии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2022
اشتراک
دو خلبان با خروج حین پرواز از هواپیما‌های خود، آن‌ها را در آسمان مبادله و هدایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، اندی فارینگتون و لوک آیکینز دو خلبان آمریکایی در اقدامی که رسانه‌ها آن را "ماجراجویی جنون‌آمیز" نامیدند با خروج از هواپیما‌های خود، حین پرواز، آنها را در آسمان "آریزونا" مبادله و هدایت کردند. گفته می‌شود این اقدام با کسب مجوز‌های لازم و هماهنگی قبلی انجام شده است.
کاربران نظرات متفاوتی در این باره عنوان می‌کنند برخی این کار را پیشرفت می‌نامند اما کاربرانی در پاسخ به آنها این اتفاق را نه تنها پیشرفت نمی‌دانند بلکه عنوان می‌کنند پیشرفتی که در جهت عدم احترام به استقلال کشورها و چپاول و اشغال و کشتار انسان‌هاست همان بهتر که نباشد.
گروهی از کاربران نیز از دید علمی به این اتفاق نگاه می‌کنند و عنوان می‌کنند سرعت سقوط انسان با توجه به وزن انسان با سقوط هواپیما با توجه به وزنش نمی‌تواند یکی باشد و عملا این کار نمی‌تواند واقعی باشد و در عمل بعید است مگر اینکه آن را به عنوان کار تخیلی قبول کرد.
کاربرانی هم عنوان می‌کنند كار اصلی را قطعه ترمز هوایی بزرگی كه مخصوص اين كار ساخته شده و زير هواپيما نصب می‌باشد انجام می‌هد، به همراه سيستم خلبان خودكار كه مانور شيرجه را بدون دخالت خلبان انجام می‌دهد كه در آن زمان سرعت شيرجه مطابق با سرعت سقوط فرد تنظيم شده است و بقيه‌ش تمرين خلبان است كه بعد از پرش، زياد از هواپيما فاصله نگیرد و به موقع خود را به آن نزدیک کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала