چرا آنجلینا جولی به اوکراین آمد؟

© Sputnik / Ilia Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر زاخارووا توضیح داد که چرا آنجلینا جولی به اوکراین آمد
زاخارووا توضیح داد که چرا آنجلینا جولی به اوکراین آمد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2022
اشتراک
زاخارووا: سفر آنجلینا جولی به اوکراین باید توجه را از آزوفستال منحرف کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره سفر آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی به اوکراین اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که این سفر به منظور منحرف کردن توجه از آزوفستال در ماریوپل انجام شده است.
پیشتر رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند که آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی که فرستاده ویژه دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) است، در چارچوب یک سفر "شخصی" به منطقه در شهر لویو به سر می برد.
به گفته زاخارووا، نیروهای اوکراینی غیرنظامیان را در آزوفستال "گروگان نگه می‌دارند" و از خروج آن‌ها جلوگیری می‌کنند، اگرچه وزارت دفاع روسیه دائماً کریدورهای بشردوستانه را اعلام می‌کند و امنیت آنها و رساندن کمک های سازمان ملل و صلیب سرخ به آنها را تضمین می‌کند
نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه گفت: با این حال، در این شرایط، "نابغه روابط عمومی غربی" آنجلینا جولی را فراخوان می کنند.
زاخارووا در کانال تلگرام خود نوشت: فروختن این به افراد عادی بسیار آسان است: این بازیگر مشهور جهان در اوکراین مورد شلیک موشک قرار گرفت. او همچنین سفیر حسن نیت است، اگرچه سازمان ملل عجله کرد دخالت او در تعطیلاتش در لویو را انکار کند. او همچنین از پناهندگان سوری و مردم گرسنه آفریقایی دیدن کرد. احساس بهتری ندارم اما این برای کسی جالب نیست.هدف اصلی محقق شده است - توجه مطبوعات جهانی از آزوفستال منحرف شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала