شرکت اسکای لند خرید خانه در ترکیه توسط داماد رئیس مجلس را تکذیب کرد +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران
محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2022
اشتراک
کاربران به تکذیب خبر داد و ستد داماد قالیباف با یک شرکت استانبولی واکنش‌های تندی نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از ماجرای خرید سیسمونی خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از ترکیه، حواشی بسیار زیادی پیرامون این موضوع شکل گرفت که یکی از آن خرید ملک در ترکیه توسطط داماد ایشان بوده است.
اما در ادامه‌ی این جنجال، شرکت استانبولی "اسکای لند" با صدور اطلاعیه‌ای شایعات درباره فروش ملک به داماد قالیباف را تکذیب و اعلام کرد هیچ داد و ستدی با امیررضا و محمد بحیرایی نداشته است. این شرکت در اطلاعیه خود آورده است: "بدینوسیله اعلام می‌دارد که اخبار درج شده در برخی کانال‌های شبکه‌های مجازی مبنی بر خرید واحد مسکونی لوکس از اسکای لند استانبول از سوی شهروندان ایران امیررضا بحیرایی و محمد بحیرایی به هیچ وجه واقعیت ندارند و امیررضا بحیرایی و محمد بحیرایی هیچ گونه داد و ستدی با این شرکت نداشته‌اند."
الیاس قالیباف، فرزند رئیس مجلس نیز در واکنش به این خبر گفت: "هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش. پروژه‌سازان به دروغ اخباری را درباره خرید ملک در ترکیه منتشر کردند که تمام امضاهای آن جعلی است. این جعل به قدری ناشیانه بود که حتی فامیل آقای بحیرایی که با لاتین در سند آنها نوشته شده اشتباه و مغایر با گذرنامه اصلی است. احتمالا اسم پدر آقای بحیرایی را هم از اطلاعات شخصی ایشان پیدا کردند که این مسئله، پروژه بودن این تخریب‌ها را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که ایشان تاکنون به ترکیه نرفته‌اند که بخواهند ملکی بخرند. مشخص است که یک سری دروغ را کنار هم گذاشته‌اند تا آقای قالیباف را تخریب کنند."
کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند عجیب است که این شرکت پس از ده روز که از این ماجرا می‌گذرد این موضوع را مطرح کرده است،. این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند شاید برای این موضوع رایزنی شده باشد و یا هزینه‌ای کرده باشند که این خبر بدین شکل تکذیب شود.
جمعی از کاربران عنوان می‌کنند این خبر را باور نمی‌کنند و اگر تلاش دارند تا موضوع را آنگونه که خودشان تمایل دارند به اطلاع مردم برسانند سخت در اشتباه هستند چراکه مردم دیگر آن مردم ساده باور گذشته نیستند، از طرفی قدرت فضای مجازی چنین ماجراها و حقیقت آنها را برملا می‌کند. افرادی که تلاش دارند خرید ملک توسط خانواده قالیباف در ترکیه را کتمان کنند بهتر است برای کتمان خرید سیسمونی نوه‌اش نیز خبر تکذیب آن را توسط فروشگاه‌هایی که آن خرید کرده‌اند، منتشر کنند تا موضوع این ماجرا بسته شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала