لاوروف زمان پایان عملیات ویژه در اوکراین را اعلام کرد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه اعلام داشت که عملیات ویژه در اوکراین به محض دستیابی به اهداف، پایان خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در مورد احتمال پایان عملیات ویژه در اوکراین تا ۹ ماه می اظهار داشت: عملیات ویژه روسیه در اوکراین به محض دستیابی به اهداف پایان خواهد یافت.
لاوروف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه بیان داشت: به محض اینکه اهدافی را که قبلاً برای شما شرح دادم اجرا و محقق شود، (عملیات ویژه) پایان خواهد یافت.
وی تصریح کرد: حمله به مواضع در خاک روسیه نیاز به دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه فدراسیون روسیه در اوکراین را نشان داده است.
وزیر امور خارجه روسیه افزود: وزیر دفاع روسیه [سرگئی شویگو] اطلاعاتی در مورد این مواضع ارائه کرد. برخی از آنها حادثه و برخی در نتیجه حملات بالگردها از سوی اوکراین بودند. مشخص شد که اهداف عملیات نظامی که من توضیح دادم باید به نتیجه برسند. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که در جریان این عملیات نظامی، ماجراجویی‌های رژیم کی‌یف مورد توجه قرار گرفته است.
نگرانی روسیه از حملات ترکیه به مواضع نیروهای کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
روسیه موظف به همکاری با دادگاه کیفری بین‌المللی در رابطه با "تحقیق" در اوکراین نیست
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала