عضو سابق گردان ملی گرایان اوکراینی تعریف کرد که چگونه همقطارانش یکدیگر را می کشتند

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر عضو سابق گردان ملی گرایان اوکراینی تعریف کرد که چگونه همقطارانش یکدیگر را می کشتند
عضو سابق گردان ملی گرایان اوکراینی تعریف کرد که چگونه همقطارانش  یکدیگر را می کشتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
اشتراک
دنیس سروس جنگجوی سابق گردان ملی گرایان اوکراینی بنام "آیدر" ، که در روسیه به دلیل قاچاق مواد مخدر محکوم شده، گفت: سربازان این گردان می توانستند بدون هیچ عواقبی یکی از همکاران خود را در نزاع بکشند و چنین مواردی ماست مالی می شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس سروس درباره یکی از چنین مواردی گفت: "یکی با دیگری رفت تا آبجو بنوشد و تنها برگشت. از او می پرسند: وی کجاست؟ -" بله، گلویش را بریدم، او در نیزارها دراز کشیده است".
به گفته وی، برای قاتل مجازاتی در نظر گرفته نشد. بعد از دو سه هفته سروس او را در شهر "اسچاستیه" دید و او به خدمت ادامه می داد.
قتل دیگر یک "برادر" در سال 2015 رخ داد که معلوم شد یک جنگجو با علامت تماس "آویاتور" قرار است در کی یف در دادگاهی علیه یک جنگجوی دیگر به نام رادچنکو با علامت تماس "روبژ" متهم به داشتن غیرقانونی سلاح صحبت کند.
مزدوران در اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
کشته شدن یک مزدور آمریکایی در اوکراین
مبارز سابق می گوید"این در مارس 2015 در لیسیچانسک بود. ما از منطقه زولوتویه ـ 5 (محلی که در آنجا عملیات جنگی فعال در جریان بود) رسیدیم. او به من اشاره کرد که باید این هفته به کی یف در مقابل مرز برود تا در مورد تعداد زیادی اسلحه، مسلسل و مهمات پیدا شده در خانه او شهادت دهد."
افراد آیدار شروع به نزاع کرده ، به یکدیگر شلیک کرده کسی یک نارنجک پرتاب کرد.
سروس می گوید "خب، اول من را بستند، دست‌ها را نوار چسب زدند، حبس کردند ، بعد اجازه دادند بروم، همانطور که می‌گویند: خوب برو ببین مرده، بلند شدم، "روبژ" به من می‌گوید: برو، برو، ببین، آنجا دراز کشیده و یک سوراخ در سرش دیده می شود".
به گفته وی، ماموران انتظامی به محل قتل آمدند اما تحقیقات جدی صورت نگرفته است. گواهینامه مرگ این مبارز به عنوان خودکشی صادر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала