واکنش‌های گسترده سلبریتی‌ها به تلف شدن پلنگ قائمشهر+ عکس

© AFP 2023 / Olga Maltsevaبچه پلنگ
بچه پلنگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2022
اشتراک
هنرمندان و بازیگران ایرانی در پیام‌های مختلف به حادثه تلخ کشته شدن پلنگ مازندران اعتراض کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خبر تلخ تلف شدن پلنگ مازندران بعد از زنده‌گیری در راه انتقال به پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری یکی از اخبار پرحاشیه چند روز گذشته در ایران بود که هنرمندان بسیاری نسبت به آن واکنش نشان دادند.
بیش از 100 هنرمند و بازیگر ایرانی در واکنش به حادثه تلخ کشته شدن پلنگ مازندران در قائم شهر عکس‌های بسیاری را منتشر کردند و نسبت به این حادثه اعتراض کردند.
رضا کیانیان ، اشکان خطیبی، نادر سلیمانی، کتایون ریاحی، مهراب قاسم خانی، فاطمه گودرزی، نفیسه روشن، نوید محمدزاده، الناز حبیبی، ساره بیات، بهرام رادان، شقایق فراهانی، بهرام افشاری، هنگامه قاضیانی، سمیرا حسن‌پور، داریوش فرضیایی، سام درخشانی و بسیاری دیگر از جمله افرادی بودند که واکنش‌های متفاوتی نسبت به این موضوع نشان دادند.
کاربران بسیاری نیز به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند فعالان محیط زیست چرا به این موارد بی‌توجه هستند و چرا در چنین مواردی تصمیم صحیحی بگیرند و از محیط زیست و جانداران حفاظت کنند؟!
این کاربران با تندی و تلخی عنوان می‌کنند ابتدا این پلنگ را با گلوله و بعد با دارات زدند اما این موضوع به شکل دیگری در فضای مجازی منتشر شد تا از حواشی پیرامون این مسئله جلوگیری کنند اما دنیای مجازی، نمونه‌های بسیار زیادی از این پنهان کاری را برملا کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала