ماجرای ازدواج یک پرستار با قاتل محکوم به اعدام +عکس

© AFP 2023 / Shane T. McCoyزندانی گوانتانامو برای اولین بار از شکنجه های وحشیانه در بازجویی ها سخن گفت
زندانی گوانتانامو برای اولین بار از شکنجه های وحشیانه در بازجویی ها سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2022
اشتراک
ازدواج دختری جوان با یک قاتل محکوم به اعدام خبر عجیبی که بسیاری به آن واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، ربکا شورت، ۲۶ ساله که همیشه علاقه زیادی به مستند‌هایی درباره قاتلان زنجیره‌ای داشت سرانجام با یک قاتل محکوم به اعدام ازدواج کرد. ربکا شورت پرستار کارآموز دندانپزشکی در آکسفوردشایر انگلستان است.
وی در حالی‌که به خانواده خود گفته بود برای تعطیلات به دیزنی ورلد در فلوریدا می‌رود، با انتشار عکس‌های مراسم ازدواج خود از زندان آیمن آریزونا در کنار یک زندانی که به جرم دو بار قتل به اعدام محکوم شده شگفت‌زده شدند. پس از عروسی، یکی از دوستان ربکا گفت: "او همیشه وسواس زیادی به تماشای مستند‌های نتفلیکس در مورد قاتلان زنجیره‌ای در آمریکا داشت، اما هیچ کس فکر نمی‌کرد که او فرار کند و با یکی از آن‌ها ازدواج کند."
مانوئل اوانت، یک زندانی محکوم به اعدام در آریزونا، ایالات متحده است که دو نفر را کشته او ربکا در یک وبسایت همسریابی با یکدیگر آشنا شده‌اند و با یکدیگر ازدواج کردند. روی کیک عروسی این زوج نوشته شده بود: "تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند." مادر مانوئل به قدری خوشحال بود که عکس پسر و همسر جدیدش را منتشر کرد و نوشت: "پسرم امروز ازدواج کرد، به شما تبریک می‌گویم." همچنین در پروفایل اوانت نوشته شده: "بسیار وفادار به افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم. هیچ کس کامل نیست، بنابراین امیدوارم با اشتباهات گذشته مورد قضاوت قرار نگیرم. من عاشق خواندن و گوش دادن به موسیقی هستم. من یک دختر به نام بانی دارم." جمعی از کاربران عنوان می‌کنند برخی از زنان به اقتضای سن‌شان و هیجانی که دارند به این سمت و سو کشیده می‌شوند و شیفته و عاشق افرادی با شخصیت‌های منفی می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала