جعبه شکلات 300 دلاری: خوراکی های مورد علاقه ملکه انگلیس + عکس

© AP Photo / Alastair Grant/Pool الیزابت دوم، ملکه انگلیس
 الیزابت دوم، ملکه انگلیس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2022
اشتراک
الیزابت دوم در طول سلطنت ۷۰ ساله خود به عنوان آدمی با عادات جالب بسیار یاد می شود، به خصوص وقتی صحبت از کارهای روزمره می شود.
به گزارش اسپوتنیک الیزابت دوم در یک ساعت یکسان از خواب بیدار می شود و هر روز صبح برنامه همیشگی خود را دنبال می کند. یکی از اولین کارهایی که وقتی از خواب بیدار می شود، نوشیدن یک فنجان چای ارل گری با ترنج معطر بدون شکر و شیر است. طبق گفته دارن مک گریدی سرآشپز سلطنتی سابق، ملکه انگلیس برای دسر کوکی های شکلاتی انگلیسی Chocolate Bath Olivers و Pink Champagne Truffles را ترجیح می دهد.
ترکیب این محصول چنین توضیح داده شده است: "شکلات تلخ غنی در اطراف یک کلوچه ترد که آرام پخته شده ، یک غذای بیسکویتی است که با استفاده از دستور العمل اختصاصی دهه 1930 شامل رازک و مالت، تهیه می شود."
به هر حال، کوکی های سلطنتی "رویال" خیلی ارزان نیستند: یک قوطی 200 گرمی در بریتانیا حدود 14 دلار قیمت دارد. به خوبی شناخته شده است که ملکه عاشق شیرینی است و نزدیکان او حتی او را به عنوان یک "شکلات پرست" توصیف می کنند.
کارمندان سابق کاخ باکینگهام می گویند: "اعلیحضرت عاشق مطلق شکلات است. هر چیزی که حاوی شکلات باشد، وقتی در منو گنجانده شود، بدون استثنا موافقت می کند، به خصوص کیک شکلاتی."
طرفداران ملکه در عکس هایی که داخل اتاق نشیمنوی در قلعه ویندزور را نشان می دهد، بارها جعبه های شکلات را دیده اند. هنگامی که او در ماه فوریه از دو مقام وزارت دفاع انگلیس استقبال کرد، یک جعبه شکلات تلخ Fortnum & Mason که هر بسته آن تا 300 دلار قیمت دارد، روی میز مشاهده شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала