قواعد استفاده ایمن از آیفون تشریح شد

© AP Photo / Joan Mateu Parraقواعد استفاده ایمن از آیفون تشریح شد
قواعد استفاده ایمن از آیفون تشریح شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2022
اشتراک
کارشناسان توصیه می‌کنند که بهتر تشعشعات تلفن هوشمند را بر خود محدود کرده و به خاطر ایمنی، از اعتماد کورکورانه به خدمات مکان یابی دست بردارید. این مطلب توسط نشریه The Sun اعلام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران این نشریه قوانین استفاده ایمن از گوشی هوشمند اپل را بر اساس توصیه های رسمی این شرکت تشریح کردند. اول از همه، نویسندگان به دارندگان آیفون نسبت به برخورد بی دقت با باتری هشدار دادند - در صورت ضربه شدید، باتری می تواند آتش گرفته و باعث آتش سوزی شود . به همین دلیل، باید از تعویض باتری در خانه خودداری کنید و برای این کار از مرکز خدمات کمک بگیرید.
آذری جهرمی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
واکنش آذری‌جهرمی به آمریکایی بودن آیفون
خاطرنشان می شود که تشعشعات رادیوآکتیوی گوشی های هوشمند خیلی زیاد نیست، اما با این حال باید تماس فیزیکی با گوشی را در صورت امکان محدود کنید. کارشناسان توصیه کردند در طول تماس تلفنی، که از بلندگو یا هدفون استفاده کنید.
همچنین خاطرنشان می شود که نباید کورکورانه به خدمات مکان یابی اعتماد کنید: "اپل توصیه می‌کند در کنار دستورالعمل‌هایی که دستگاه به شما می‌دهد به عقل خود تکیه کنید." ، روزنامه نگاران توصیه کردند هنگام حرکت در محل، اطلاعات ارائه شده توسط یک برنامه خاص را با محیط اطراف مقایسه کرده و از صحت آنها یقین پیدا کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала