چند کشور در اروپا قیمت گاز روسیه را به روبل پرداخت کرده اند؟ + جزئیات

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر چند کشور در اروپا قیمت گاز روسیه را به روبل پرداخت کرده اند؟ + جزئیات
چند کشور در اروپا قیمت گاز روسیه را به روبل پرداخت کرده اند؟ + جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2022
اشتراک
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع خود اعلام کرد ده خریدار اروپایی گاز روسیه با بانک "گازپروم بانک" حساب باز کرده و تا به حال چهار خریدار قیمت گاز روسیه را به روبل پرداخت کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک در این خبر آمده است: "چهار خریدار اروپایی گاز قیمت آنرا به روبل برای عرضه گاز پرداخت کرده همانطور ده شرکت اروپایی طبق درخواست روسیه در گازپروم بانک حساب باز کرده اند."
صبح چهارشنبه، گازپروم اعلام کرد که عرضه گاز به شرکت بلغارگاز و PGNiG لهستان را از 27 آوریل به دلیل عدم پرداخت بها به روبل متوقف کرده است. علاوه بر این، شرکت گازپروم اعلام کرد اگر بلغارستان و لهستان شروع به برداشت بدون مجوز گاز از جریان ترانزیت کنند، گازپروم ترانزیت به کشورهای ثالث را کاهش خواهد داد.
افزایش قیمت گاز در اروپا پس از توقف عرضه به بلغارستان و لهستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2022
افزایش قیمت گاز در اروپا پس از توقف عرضه به بلغارستان و لهستان
به گفته منبع بلومبرگ ، احتمال می رود که چنین "قطع تحویل گاز " در نیمه دوم ماه مه نیز رخ دهد که قرار است پرداخت های بعدی انجام شود.
23 مارس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد کشورهای اتحادیه اروپا و سایر کشورهایی که اقدامات محدودکننده علیه روسیه را اعمال کرده‌اند، باید بهای گاز دریافتی را به روبل پرداخت کرده از استفاده از دلار و یورو در محاسبات خودداری کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала