پوشیلین: نیاز به مرحله جدیدی از عملیات پس از آزادسازی جمهوری خلق دونتسک است

© Sputnik / Alexey Kudenkoپوشیلین: نیاز به مرحله جدیدی از عملیات پس از آزادسازی جمهوری خلق دونتسک است
پوشیلین: نیاز به مرحله جدیدی از عملیات پس از آزادسازی جمهوری خلق دونتسک است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2022
اشتراک
رئیس جمهوری خلق دونتسک خواستار آماده شدن برای مرحله جدیدی از عملیات پس از آزادی جمهوری شد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین رئیس جمهوری خلق دونتسک، در پخش زنده برنامه خبری گفت که وضعیت در ترانس نیستریا و مناطق روسیه در مرز اوکراین مستلزم ادامه عملیات ویژه است.
وی افزود: البته سرعت برای ما مهم است - سرعت رسیدن به مرزهای قانون اساسی برای ادامه مراحل بعدی عملیات، که عملاً پس از دیدن آنچه در پریدنسترووی اتفاق می‌افتد و در مناطق مرزی می‌گذرد، ضروری است.
از زمان آغاز عملیات ویژه، ملی گرایان اوکراینی بارها در مناطق مرزی روسیه اقدام به خرابکاری کرده اند. بنابراین در ۲۹ مارس با موشک های توچکا یو به انباری در محل استقرار موقت یک واحد نظامی در منطقه بلگوراد حمله کردند که باعث انفجار و آتش سوزی شد و ۸ نفر مجروح شدند. سه روز بعد، یک جفت هلیکوپتر اوکراینی به خاک روسیه حمله کردند و به یک انبار نفت در بلگوراد و سپس یک چاپخانه در پارک صنعتی سه ورنی شلیک کردند.
علاوه بر این، روستاها و ایست های بازرسی در مرز در مناطق بلگوراد و کورسک بارها گلوله باران شدند. در این مناطق، منطقه بریانسک، برخی از مناطق منطقه وارونژ و قلمرو کراسنادار و همچنین در شمال کریمه، سطح تهدید تروریستی افزایش یافته است.
همچنین روز سه‌شنبه، مشخص شد که دو آنتن از قوی‌ترین آنتن‌های یک مرکز فرستنده رادیویی در ترنسنیستریا، که رادیو روسیه را مخابره می‌کرد، منفجر شد. روز قبل افراد ناشناس از یک نارنجک انداز به ساختمان وزارت امنیت دولتی در تیراسپل شلیک کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала