طرح احساسی از واکنش رونالدو پس از گل در غم از دست دادن فرزندش +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Martin Bureauکریستیانو رونالدو، سوپرقهرمان سریال کارتون
کریستیانو رونالدو، سوپرقهرمان سریال کارتون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2022
اشتراک
کاریکاتوریست اردنی، طرح احساسی از اقدام کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن گل به تصویر کشید.
به گزارش اسپوتنیک، "عمر مومنی"، کاریکاتوریست اردنی، حرکت پس از گل رونالدو را که چندی پیش یکی از فرزندان دو قلویش را از دست داده بود را با طرحی احساسی به تصویر کشید.
این تصویر مورد توجه بسیاری از صفحات خبری در فضای مجازی قرار گرفته است. اما کاربران واکنش‌های متفاوتی به ویژه به برجسته کردن این موضوع و تیتر زدن درباره آن عنوان کردند.
غالب کاربران معتقدند مرگ هر انسانی دردناک است حتی اگر یک جنین باشد و قطعا هر پدر و مادری از مرگ فرزندشان غصه‌دار می‌شوند. جمعی از این کاربران به تندی واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند قبل از اینکه از این ماجرا قهرمان بسازید نباید فراموش کرد که سبک زندگی رونالدو او به خودی خود یک چالش است.
گروهی از کاربران هم عنوان می‌کنند می‌توان این موضوع و رفتار رونالدو را با افرادی که با دست خود جنین را سقط می‌کنند و هیچ احساس ناراحتی ندارند مقایسه کرد که در پاسخ به نظر این کاربران، کاربرانی عنوان می‌کنند بر این باورند که مقایسه کار درستی نیست و خوب و بد بودن چیزی، خوب و بد بودن چیز دیگری را مشخص نمی‌کند.
کاربرانی هم با کنایه عنوان می‌کنند این جنین به دنیا نیامده بود که پس از آن، از دنیا رود؛ و ای کاش آنقدر که جان این جنین آنقدر مهم بود جان بچه‌هایی که در خاورمیانه تلف می‌شوند هم اهمیت داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала