واکنش مالک باشگاه لاکچری شمال تهران به حواشی و پلمب باشگاه +عکس، ویدئو

© Sputnik / Ruslan Krivobok  /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه ورزشی
باشگاه ورزشی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2022
اشتراک
سپهر تاروردیان، مالک باشگاه بدنسازی متافیتنس به انتشار خبر پلمب این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته افتتاح باشگاه فوق لاکچری در خیابان فرشته تهران واکنش بسیار زیادی در فضای مجازی به همراه داشت و حتی خبر پلمب این باشگاه نیز در میان کاربران منتشر شد که در نهایت این حواشی و مسائل سبب شد تا سپهر تاروردیان، مالک باشگاه بدنسازی متافیتنس توضیحاتی پیرامون این باشگاه ارائه دهد.
وی درباره حواشی و خبرهای منتشرشده پیرامون پلمپ باشگاه گفت: "ما اصلا این باشگاه را هنوز افتتاح نکرده‌ایم. مراسمی که برگزار شد صرفا بازدید مهمانان خارجی و داخلی دعوت‌شده از باشگاه بود. همان‌طور که از تصاویر پیدا بود این مراسم هیچ شباهتی به افتتاحیه نداشت؛ چراکه ما هنوز جواز قانونی فعالیت را دریافت نکرده‌ایم و روال قانونی آن در حال طی شدن است. پرونده دریافت جواز در کمیسیون ماده پنج است و قرار است به ‌زودی صادر شود. مراسم افتتاحیه قرار است روز عید فطر برگزار شود و ما از مسئولان وزارت ورزش، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و چهره‌های ورزشی برای حضور در مراسم دعوت می‌کنیم."
او رقم ۳۲۰ میلیون تومانی شهریه این باشگاه را نیز تکذیب کرد و گفت: "تعرفه ما همان چیزی خواهد بود که وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند. ما به عنوان یک باشگاه ورزشی زیر نظر وزارت ورزش هستیم و هر تعرفه‌ای که آن‌ها بگذارند ما هم تبعیت می‌کنیم، چراکه اگر بیشتر از تعرفه قانونی دریافت کنیم قطعا باشگاه را پلمب می‌کنند. شهریه ما قطعا زیر ۱۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود. خیلی از باشگاه‌های دیگر در تهران هستند که ۶ یا ۷ میلیون در ماه دریافت می‌کنند. ما هم بر اساس قانون عمل می‌کنیم. این مبالغی که عنوان می‌شود شبیه شوخی است و واقعا از شنیدن آنها خنده‌مان می‌گیرد."
تاروردیان، پیرامون دعوت از چهره‌‌های شناخته‌شده فوتبال جهان نظیر لوتار ماتئوس نیز گفت: "من با ماتئوس رفیق هستم. او برای حضور در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی در قطر بود که به او گفتم لوتار! حالا که نزدیک ایران هستی بیا و از باشگاه بازدید کن. این پیشنهاد با استقبال او همراه شد و مارکوس مرک و پیرلوییجی کولینا نیز که در قطر بودند با پیشنهاد او به ایران آمدند تا از باشگاه بازدید کنند. آندریاس برمه هم که در قطر نبود به پیشنهاد ماتئوس آمد."
او انگیزه خود از راه‌اندازی این باشگاه را اضافه وزن مدیران عنوان کرد و گفت: "ما در این ۱۸ سال یکسری از مدیران را در سمینار‌ها آموزش دادیم و موفق به توسعه مهارت‌هایشان شدیم. خیلی از این افراد مدیران موفق و خوبی شدند، اما اغلب آن‌ها با مشکلاتی مثل اضافه وزن و بیماری روبه‌رو بودند. همان‌ها از من خواستند که این فضا را مهیا کنم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала