نیروی هوایی روسیه 9 مرکز نظامی اوکراین را با موشک هدف قرار دادند

© Photo / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی هوایی روسیه 9 مرکز نظامی اوکراین را با موشک هدف قرار دادند
نیروی هوایی روسیه 9 مرکز نظامی اوکراین را با موشک هدف قرار دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر از انهدام تاسیسات نظامی اوکراین با موشک های بسیار دقیق داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگر کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه گفت: موشک‌های هوابرد نیروی هوافضای روسیه به 9 مرکز نظامی در اوکراین اصابت کرد.
وی افزود: موشک‌های هوایی دقیق نیروی هوافضای روسیه 9 مرکز نظامی در اوکراین را هدف قرار دادند. این اهداف شامل یک پست فرماندهی تیپ نیروهای مسلح، چهار سنگر و محل تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات نظامی، و همچنین چهار انبار تسلیحات موشکی و توپخانه در مناطق باروینکاووا، نووایا دمیتروکا و ایوانوکا در منطقه خارکف می شدند.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала