مایکروسافت دستکشی برای لمس واقعیت افزوده اختراع کرده است

© Sputnik / Vera Golosova /  مراجعه به بانک تصاویر مایکروسافت
 مایکروسافت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2022
اشتراک
شرکت آمریکایی مشهور مایکروسافت دستکشی برای لمس واقعیت افزوده را به ثبت رسانده است.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر توسط نشریه PatentlyApple منتشر شده است.
خبرنگاران این نشریه گواهینامه ثبت این اختراع را در پایگاه داده های سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) پیدا کردند. بر اساس این سند، دستکش ها هنگام برداشتن اشیاء مجازی، بازخورد لمسی فیزیکی را ارائه می دهند. مهندسان مایکروسافت پیشنهاد کردند که یک مکانیسم قدرت ویژه در پشت دستکش قرار دهند و آن را به حسگرها و موتورهای فشرده مجهز کنند.
در صورت تماس با یک جسم در VR، سنسورها سیگنالی را به موتورها ارسال می کنند که تماس با جسم را شبیه سازی می کند. طبق گواهینامه صادره ، دستگاه اختراع شده برای استفاده در محیط های حرفه ای و بازی های ویدیویی در نظر گرفته شده است.
معامله بزرگ مایکروسافت باعث سقوط شدید سهام رقیبش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
معامله بزرگ مایکروسافت باعث سقوط شدید سهام رقیبش شد
خبرنگاران خاطرنشان کردند که می توان از دستکش های واقعیت افزوده در بازی های واقعیت افزوده در ایکس باکس استفاده کرد، اما هیچ چیز در مورد برنامه های مایکروسافت در این راستا مشخص نیست. آنها یادآوری کردند که در سال 2020، یک شرکت آمریکایی PIVOT را عرضه کرد که در واقع نظریه دستکشی بود که احساسات لمس، گرفتن یا پرتاب یک شی را در فضای مجازی شبیه‌سازی می‌کرد.
خاطرنشان می شود که در حال حاضر دستکش های واقعیت افزوده در بازار وجود دارد، اما قیمت آنها بسیار بالا است. از جمله دستکش های SenseGlove Nova برای خرید در دسترس هستند که می توانند با هدست های VR کار کنند. قیمت یک جفت از این دستکش ها 3999 یورو است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала