وزارت دفاع روسیه، آتش بس موقت بشردوستانه در آزوستال را پیشنهاد کرد

CC BY 2.0 / The U.S. Army / afghanistanآمریکایی ها به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کردند: دلایل آنها
آمریکایی ها به آسیب پذیری ارتش خود در برابر روسیه اعتراف کردند: دلایل آنها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه آماده است تا رژیم آتش بس برای تخلیه از آزوستال را به طرف مقابل برای تخلیه افراد غیر نظامی را انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه آماده است تا مجدداً "حالت سکوت – آتش بس" را برای تخلیه شبه نظامیانی که با قرار دادن سلاح و غیرنظامیان موافق هستند، در صورت حضور در "آزووستال" را
در این بیانیه امده است که آغاز توقف در عملیات با اهداف بشردوستانه در ماریوپول برافراشتن پرچم های سفید در اطراف محیط یا در جهت های جداگانه آزووستال انجام خواهد شد.
ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه اظهار داشت که طرف روس آمادگی دارد در هر زمان ممکن برای تخلیه افرادی که احتمالا در مجتمع صنعتی "آزوفستال" مانده اند، چه نظامی و چه غیرنظامی، آتش بس موقت اعلام کند تا عملیات تخلیه انجام شود.

میزینتسف گفت: "بر اساس اصول انسانی و با توجه به اظهارات طرف اوکراینی که ادعا می کنند شماری غیرنظامی در مجتمع "آزوفستال" قرار دارند، بار دیگر اعلام می کنیم که روسیه آماده است برای تخلیه غیرنظامیان (اگر واقعا کسی آنجا باشد) و همچنین نظامیان یا شبه نظامیانی که قصد دارند سلاح بر زمین بگذراند، در هر زمان ممکن "رژیم سکوت" (توقف موقت اقدامات جنگی در منطقه مذکور) اعلام کند."
گفتنی است، روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
Военнослужащие на полигоне в Алабино - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
اعلام اهداف مرحله دوم عملیات ویژه روسیه در اوکراین
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала