نیروهای روسیه یک زرادخانه بزرگ اوکراین را تحت کنترل خود درآوردند

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationОружие и боеприпасы, сданные боевиками правительственным сирийским войскам в сирийском городе Хан аш-Ших
Оружие и боеприпасы, сданные боевиками правительственным сирийским войскам в сирийском городе Хан аш-Ших  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام داشت که نیروهای این کشور یک زرادخانه اوکراین با هزاران تن مهمات را تحت کنترل خود درآوردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار ویدئویی از غنائم اعلام داشت که نیروهای مسلح این کشور در جریان یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین، یک زرادخانه ارتش اوکراین را به وسعت چند صد هکتار و انبارهایی با هزاران تن مهمات از جمله خمپاره‌های ساخت غرب در منطقه خارکف تحت کنترل خود درآوردند.
واحدهای نیروهای مسلح اوکراین زرادخانه‌ای مجهز به مقادیر زیادی مهمات برای توپخانه شامل توپ، خمپاره و سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، سلاح‌‎های دفاع هوایی از خود به جا گذاشتند. انبارهای این زرادخانه دارای مهمات برای سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه با کلاهک خوشه‌ای است. با چنین مهماتی پرسنل نظامی نیروهای مسلح اوکراین به مناطق مسکونی شهرک‌ها شلیک کرده و دائماً جان غیرنظامیان را به خطر می‌انداختند.
این زرادخانه دارای یک مساحتی چشمگیر و تعداد زیادی انبار و آشیانه ویژه با هزاران تن مهمات توپخانه‌ای، مهمات دفاع هوایی و سلاح‌های سبک است. در آشیانه‌ها، علاوه بر مهمات ساخت شوروی، مین‌ها و گلوله‌های تولید غربی ذخیره می‌گردیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала