رسانه: ترامپ به طور خصوصی مسئولیت حمله به ساختمان کنگره را پذیرفت

© REUTERS / Eduardo Munozرسانه: ترامپ به طور خصوصی مسئولیت حمله به ساختمان کنگره را پذیرفت
رسانه: ترامپ به طور خصوصی مسئولیت حمله به ساختمان کنگره را پذیرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
اشتراک
رسانه ها گزارش دادند که ترامپ مسئولیت یورش به ساختمان کنگره را پذیرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مسئولیت حوادثی را که منجر به هجوم به ساختمان کنگره شد، پذیرفته است.
به گزارش این نشریه، مک کارتی چند روز پس از هجوم به ساختمان کنگره، در گفت‌وگو با یکی از هم حزبی‌های خود گفت که ترامپ "مسئولیت‌هایی" را در قبال آنچه اتفاق افتاده اعتراف کرده است.
این نسخه به نقل از فایل صوتی ضبط شده، گفت: "من شخصا از او پرسیدم که آیا مسئولیت آنچه اتفاق افتاده را می پذیرد یا خیر. آیا او از آنچه اتفاق افتاده احساس بدی دارد. او به من گفت که مسئولیتی بر عهده اوست و باید آن را بپذیرد."
در 6 ژانویه 2021، جمعیتی از حامیان دونالد ترامپ در تلاش برای برهم زدن تصویب نتایج انتخابات ریاست جمهوری که توسط جو بایدن، نامزد دموکرات ها برنده شد، به ساختمان کنگره یورش بردند. کمیته تحقیقاتی که در مجلس نمایندگان تشکیل شده است، پیش از این چند صد نفر را پشت درهای بسته بازجویی کرده است، اسناد کاخ سفید را از آرشیو درخواست کرده و دو مشاور سابق ترامپ - استیون بنن و مارک میدوز - را به دلیل امتناع از شهادت آغاز کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала