حزب دموکرات ایتالیا انتخاب لوپن به عنوان رئیس جمهور را پیروزی پوتین خواند

© Sputnik / Kristina Afanasyevaحزب دموکرات ایتالیا انتخاب لوپن به عنوان رئیس جمهور را پیروزی پوتین خواند
حزب دموکرات ایتالیا انتخاب لوپن به عنوان رئیس جمهور را پیروزی پوتین خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2022
اشتراک
لتا رهبر حزب دموکرات ایتالیا: انتخاب لوپن به عنوان رئیس جمهور فرانسه پیروزی پوتین خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، رهبر حزب دموکرات ایتالیا، انریکو لتا، معتقد است که انتخاب احتمالی مارین لوپن به عنوان رئیس جمهور فرانسه، پایان اتحادیه اروپا به عنوان یک ساختار واحد و یک "پیروزی" برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواهد بود.
لتا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای نمایندگان مطبوعات خارجی در رم گفت: اگر مارین لوپن پیروز شود، پایان اروپا به عنوان یک جامعه فرا خواهد رسید. اگرچه من احتمال زنده ماندن او را با حضور نماینده مجارستان در شورای اروپا، با تمام احترامی که برای او قائل هستم، ضد اروپایی می دانم. اما من معتقد نیستم که اروپا بتواند با نماینده ضد اروپایی فرانسه جلوتر برود.
لتا که ریاست یکی از بزرگترین احزاب ایتالیا را بر عهده دارد، طرحی را برای ایجاد یک به اصطلاح "کنفدراسیون اروپایی" ارائه خواهد کرد که به نظر او، نه تنها کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بلکه نامزدها را نیز در روند ادغام قرار خواهد داد. برای پیوستن به جامعه از جمله این کشورها، لتا اوکراین را نام برد که به گفته وی، تنها تا سال 2036 می تواند شرایط فعلی برای ورود را برآورده کند.
Предвыборная речь кандидата в президенты Франции Марин Ле Пен - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
لوپن: در صورتی که رئیس جمهور شوم، فرانسه از ناتو خارج می‌شود
رئیس حزب پیشرو چپ میانه ایتالیا نظر خود را در مورد لوپن با این واقعیت توضیح داد که فرانسه، بر خلاف مجارستان، بخشی از منطقه یورو است. وی افزود: همچنین مهمترین تصمیمات در قالب اروپایی در سالهای اخیر بر اساس ابتکارات فرانسه و آلمان اتخاذ شده است. یکی از آنها ایجاد یک صندوق پاناروپایی برای بهبود اقتصادی از پیامدهای همه‌گیری ویروس کرونا بود.
من لوپن را بجای مکرون تصور میکنم و چنین ابتکاری اتفاق نمی افتاد زیرا با همه آنچه که او امروز می گوید در تضاد است. اگر لوپن در انتخابات پیروز شود و رئیس جمهور فرانسه شود، این بزرگترین پیروزی پوتین خواهد بود، مهمتر از تهاجم. لتا گفت: این بدان معناست که ایده پوتین در قلب ساختار اروپا قرار می گیرد و باعث ایجاد زلزله در آن می شود.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه 24 آوریل برگزار می شود. بر اساس آخرین نظرسنجی منتشر شده توسط روزنامه معتبر موند، 56 درصد از رای دهندگان آماده حمایت از رئیس جمهور مکرون هستند. لوپن می تواند 44 درصد آرا را به دست آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала