تشویق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال توسط هواداران تیم حریف به خاطر از دست دادن فرزندش +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Francisco Leongافشای رسوایی جدید رونالدو
افشای رسوایی جدید رونالدو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2022
اشتراک
در دقیقه ۷ بازی لیورپول و منچستریونایتد، هواداران حریف، رونالدو را که در بازی حضور نداشت به خاطر درگذشت پسرش تشویق کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر کریستیانو رونالدو در یک پست اینستاگرامی از مرگ یکی از دوقلوهایش در حین به دنیا آمدن خبر داد و در این رابطه نوشت: "با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگ‌ترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما الان ویران ‌شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم‌ خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت."
کریستیانو رونالدو به دلیل اینکه ترجیح داد در این شرایط در کنار خانواده‌اش باشد در بازی لیورپول و منچستریونایتد شرکت نکرد اما هواداران دو تیم در دقیقه هفت ایستاده وی را به خاطر درگذشت پسرش تشویق کردند و بازوبند مشکی بستند تا این‌گونه با او همدردی کنند.
پس از این اتفاق تلخ و تنها ۴۸ ساعت پس از اعلام این خبر تکان دهنده، این ستاره پرتغالی، روز گذشته برای شرکت در تمرینات منچستریونایتد راهی کمپ این باشگاه شد و تصویری غمگین از او در فضای مجازی منتشر شده است.
از زمان اعلام این خبر، بسیاری از بازیکنان بزرگ و چهره‌های مشهور جهان به وی تسلیت گفتند و کاربران بسیار زیادی برای او در زیر این پست کامنت تسلیت گذاشتند و با وی ابراز همدردی کردند.
کاربرانی نیز در واکنش به اینکه هواداران حریف برای این بازیکن محبوب ایستاده دست زدند آنها را تحسین می‌کنند و عنوان می‌کنند فوتبال این است نه آن بازی‌هایی که تمام دعوا و ناراحتی در آن رخ می‌دهد و هیجان تماشای یک بازی خوب را از همه‌ی حضار و بینندگان می‌گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала