واکنش‌های گسترده به خرید سیسمونی خانواده رئیس مجلس ایران از ترکیه +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2022
اشتراک
جنجالی‌ترین خبر این روزهای فضای مجازی در ایران برگشت خانواده قالیباف از سفر ترکیه و خرید سیسمونی لاکچری می‌باشد.
به گزارش اسپوتنیک، در دو روز گذشته حواشی بسیار زیادی در فضای مجازی پیرامون سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه برای خرید سیسمونی لاکچری بوجود آمده است.
چند کاربر توئیتری که پیرامون این موضوع و صحت آن تحقیقاتی انجام داده بودند عنوان کردند زهرا مشیر، همسر رئیس مجلس شورای اسلامی، مریم قالیباف (دختر رئیس مجلس) و همسرش؛ امیررضا بحیرایی با مقداری بار از ترکیه با متصدی فرودگاه در حال صحبت بودند و احتمالا این خانواده برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند.
صفحه اینستاگرام منسوب به الیاس قالیباف، فرزند محمدباقر قالیباف در عین عذرخواهی از مردم ایران، این سفر را تایید کرده اما گفت این سفر برای خرید سیسمونی نبوده. وی با عنوان "خطای نابخشودنی"، بدون اسم آوردن از مادر خود، سفر خواهرش و همسر او را به ترکیه اشتباه خواند و خواستار ننوشتن گناه فرزند به پای پدر شد.
این اتفاق اما بازتاب بسیار گسترده‌ای در ایران داشته است و کاربران فراوانی از جمله فعالان مجازی، برخی از مسئولین، هنرمندان و شهرواندان ایرانی در سراسر دنیا به این موضوع واکنش نشان دادند و با ابراز تاسف بسیار، خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.
وحید اشتری فعال مجازی در چندین توئیت درباره سفر دختر قالیباف و همسرش به ترکیه نوشت. عباس عبدی نیز در این‌باره نوشت: "این خبر آن قدر مهم و ویرانگر است که وی باید از همه مناصب خود استعفا دهد. حیف که اطمینان دارم نفر جایگزین او، نامناسب‌تر خواهد بود. پس پیشنهاد استعفا نمی‌دهم. فقط نمی‌دانم از این پس چگونه در دوربین نگاه کرده و علیه ۴ درصدی‌ها حرف می‌زند؟ این خرید خاص طبقه یک در ده‌هزاری‌ها است."
کاربرانی نیز با بازنشر ویدئوهای قدیمی آقای قالیباف که کاندید ریاست جمهوری شده بود و جمعی را متهم و محکوم به خرید از خارج از کشور کرده بود، عنوان می‌کنند حال پاسخ این اتفاق، خرید سیسمونی و همراهی همسرت با دختر و دامادت را توضیح بده. چگونه با چنین اقداماتی می‌توان چرخه‌ی اقتصاد یک کشور سامان بگیرد؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала