هشدار وزیر دارایی روسیه به کشورهای گروه بیست برای پیامدهای تحریم علیه روسیه

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار وزیر دارایی روسیه به کشورهای گروه بیست برای پیامدهای تحریم علیه روسیه
هشدار وزیر دارایی روسیه به کشورهای گروه بیست برای پیامدهای تحریم علیه روسیه
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2022
اشتراک
وزیر دارایی روسیه به گروه بیست درباره پیامدهای جهانی افزایش قیمت انرژی گفت. Силуанов
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دارایی روسیه آنتون سیلوآنوف در دیدار با روسای بانک های مرکزی و وزرای دارایی کشورهای گروه بیست به شکل راه دور شرکت کرد. در این جلسه او در خصوص سختی های جدید برای اقتصاد جهانی که به خاطر تحریم های ضد روسی بروز کرده است، هشدار داد.
در نشست کشورهای گروه ۲۰ در واشنگتن که در حاشیه اجلاس بهار هیات های حاکمه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی برگزار شد سیلوآنوف گفت که اوضاع در اقتصاد جهانی مشخصا بدتر شده است. به گفته ی وی سیاست های مالی و پولی بیش از حد سست که در دوره های اخیر توسط کشورهای توسعه یافته دنبال شده، فشار تورمی ایجاد کرده است.
وزیر دارایی روسیه به گروه ۲۰ درباره عواقب تحریم‌ها علیه روسیه هشدار داد و گفت: این تحریم‌ها نه تنها فشار تورمی را افزایش می‌دهند، بلکه ریسک‌های جدیدی را در اقتصاد شکل می‌دهند. وی همچنین در مورد پیامدهای افزایش قیمت انرژی صحبت کرد.
وی هشدار داد: افزایش قیمت انرژی و محصولات کشاورزی عمدتاً به کشورهای در حال توسعه و کم درآمد ضربه می زند که برخی از آنها نه تنها با مشکلات اقتصادی بلکه با پیامدهای اجتماعی شدید نیز روبرو هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала