نشریه چینی دلیل تغییر موضع بایدن در سفر به کی یف را فاش کرد

© Photo / IRNAنشریه چینی دلیل تغییر موضع بایدن در سفر به کی یف را فاش کرد
نشریه چینی دلیل تغییر موضع بایدن در سفر به کی یف را فاش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
اشتراک
گلوبال تایمز نوشت: امتناع بایدن از رفتن به کی یف، محدودیت های ایالات متحده را نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه چینی گلوبال تایمز، تصمیم جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، برای به تعویق انداختن سفر به اوکراین، توانایی محدود واشنگتن برای حل مناقشه را نشان می دهد.
روز قبل، رهبر آمریکا گفت که نمی‌دانم آیا به کی یف سفر خواهم کرد، علیرغم اینکه قبلاً برای بازدید از پایتخت اوکراین ابراز آمادگی کرده بود.
ژو فنگ نویسنده نشریه، نوشت: این واقعیت که بایدن تصمیم به اعزام نیرو به اوکراین گرفت و ایده دیدار از کی یف را کنار گذاشت، از بسیاری جهات توانایی محدود ایالات متحده برای مشارکت در درگیری را نشان می دهد. در چنین شرایطی، اوکراین برگ برنده خود را از دست می دهد.
سردرگمی های پیاپی بایدن در قبال اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
سردرگمی های پیاپی بایدن در قبال اوکراین
ناظر چینی معتقد است که بلاتکلیفی بایدن نشانه اهداف خودخواهانه کاخ سفید نیز هست.
"نمایش" با سفر احتمالی بایدن به کی یف نشان می دهد که اظهارات آمریکا در مورد "حمایت از اوکراین" چیزی بیش از یک بازی با استفاده از طرف اوکراینی برای سود نظامی نیست.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала