Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

آمریکا از تحویل هواپیماهای نظامی به اوکراین خبر داد

© Sputnik / Vitaly Podvitskiآمریکا از تحویل هواپیماهای نظامی به اوکراین خبر داد
آمریکا از تحویل  هواپیماهای نظامی به اوکراین خبر داد
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
اشتراک
جان کربی سخنگوی پنتاگون اعلام کرد اوکراین هواپیماهای بیشتری را در چارچوب کمک های نظامی دریافت کرده اما نه از ایالات متحده.
به گزارش اسپوتنیک، کربی گفت "هواپیما ها و قطعات آنها" به کی یف تحویل داده شده است. وی خاطرنشان کرد که این هواپیماها توسط ایالات متحده به اوکراین تحویل داده نشده اما از کشوری که این کار را انجام داده، نامی نبرده است. او گفت که واشنگتن " ارسال قطعات بیشتر را تسهیل کرده که از نظر نیازهای اوکراینی ها به نیروی هوایی به آنها کمک کرد.
علاوه بر این، به گفته وی، هویتزرهای آمریکایی در روزهای آینده به اوکراین تحویل داده خواهند شد و "در مورد مهمات نیز همینطور خواهد بود". به عقیده وی، اگر کی یف "در آینده به گلوله های بیشتر برای هویتزرهای 155 میلی متری نیاز داشته باشد، ایالات متحده در خط مقدم خواهد بود و تمام تلاش خود را برای تحویل آنها انجام می دهد." کربی در پاسخ به سوالی درباره آموزش نظامیان اوکراینی در استفاده از سلاح های توپخانه ای آمریکایی از جمله هویتزر، گفت که این روند هنوز آغاز نشده است.
ایالات متحده این موضوع را رد نمی کند که اوکراین ممکن است در آینده سیستم های توپخانه و مهمات بیشتری را درخواست کند، ایالات متحده "تماس های خود را در این مورد حفظ کرده و تمام تلاش ممکن را برای برآورده کردن درخواست های" کی یف انجام خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала