انیمیشن کوتاه "معلق"، کمی عجیب و متفاوت +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Kevin Winter/Getty ImagesДженнифер Лопес со своими детьми, сыном Максом и дочерью Эммой
Дженнифер Лопес со своими детьми, сыном Максом и дочерью Эммой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2022
اشتراک
پویانمایی شناور (Float) محصول کشور آمریکا، مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، "معلق" نام پویانمایی محصول کشور آمریکا می‌باشد که به کارگردانی بابی روبیو، ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است.
داستان این انیمیشن درباره یک پدر و فرزند می‌باشد که پدر پس از به دنیا آمدن و بزرگ شدن فرزندش ناگهان متوجه می‌شود که پسربچه می‌تواند در هوا معلق بماند و این ویژگی او را از سایر بچه‌ها متمایز می‌کند. او برای اینکه فرزندش را از قضاوت دیگران محفوظ نگه دارد، سعی می‌کند این ویژگی پسرک را به روش‌های مختلفی پنهان می‌کند، اما چیزی که در انتهای داستان اتفاق می‌افتد، برخلاف انتظارهاست؛ چراکه این پدر فرزندش را همانگونه که هست، با همان ویژگی‌ها می‌پذیرد.
این انیمیشن می‌تواند مثال خوبی باشد برای متفاوت بودن آدم‌ها از یکدیگر براساس برخی ویژگی هایشان. بچه‌ها با تماشای انیمیشن "معلق" احتمالا درک و همدلی بیشتری در قبال متفاوت بودن سایر آدم‌ها پیدا می‌کنند و شاید همین موضوع باعث شود که متفاوت بودن خودشان را هم در مواقعی حساس، بپذیرند.
کاربران معتقدند این انیمیشن به درک بچه‌ها، از ویژگی‌ها و تفاوت‌های یکدیگر چه جسمی و چه روانی کمک بسزایی خواهد کرد و آنها می‌آموزند که در برابر همسن و سالان خود که تفاوت جسمی چون معلولیت و یا تفاوت‌هایی در خلق و خوی چون پرخاشگری و یا پیش فعالی دارند نترسند و از آنها فرار نکنند بلکه آنها را همانگونه که هستند بپذیرند و بتوانند با آنها ارتباط دوستانه برقرار کنند.
آنها همچنین معتقدند حتی این موضوع، در مورد یک کودک که خود را آنگونه که هست بپذیرد نیز صدق می‌کند و انیمیشن "معلق" این موضوع را به زبان بسیار ساده برای کودکان شرح داد و بدون شک، رفتار و درک کودکان را از پذیرش تفاوت‌ها و ویژگی‌های خود و دیگران بالا خواهد برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала