افتتاح باشگاه لاکچری با شهریه ۳۲۰ میلیونی و کادر آلمانی در تهران +عکس، ویدئو

© REUTERS / Ahmed YosriЖенщина во время занятий в тренажерном зале в Саудовской Аравии
Женщина во время занятий в тренажерном зале в Саудовской Аравии  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2022
اشتراک
باشگاه بدنسازی متا در مجتمع سام سنتر در منطقه فرشته برای افراد خاص مدیران نجومی افتتاح شد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر زمانی که حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در ایران خبرساز شد برای مراسم افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری در طبقه نهم مجتمع سام سنتر فرشته بود. جمعه گذشته مراسم افتتاحیه باشگاه بدنسازی متا در مجتمع سام سنتر برگزار شد، باشگاهی باشگاهی بزرگ با دستگاه‌های خارجی در منطقه فرشته و نه یک مجموعه معمولی و برای افراد خاص.
این باشگاه بدنسازی با وسعت هزار متر، با تمام امکانات روز دنیا تجهیز شده و دستگاه‌های به کار برده شده در آن همگی از بهترین برندهای خارجی است که طبق شنیده‌ها شهریه‌ی آن سالی ۳۲۰ میلیون تومان آب می‌خورد. اشتراک طلایی این باشگاه که به مشترک اجازه می‌دهد هر روز از امکانات مجموعه استفاده کند تقریبا ۲۷ میلیون تومان است.
کاربران معتقدند حتی اگر فردی هزینه‌ی شهریه‌ی این باشگاه را داشته باشد هم این باشگاه برای مدیران و افراد خاصی با حقوق‌های نجومی است که راحت بتوانند در یکی از بهترین مناطق تهران به دور از چشم مردم عادی ورزش وتمرین کنند.
کاربرانی نیز ضمن ابراز تاسف از اینکه اختلاف طبقاتی در ایران این چنین زیاد شده است و کاملا به حالت عادی درآمده است نگران هستند و عنوان می‌کنند با چنین اتفاقات و لاکچری شدن بسیاری از موارد در ایران، به زودی مردم عادی در حسرت و آرزوی چیزهای پیش پا افتاده خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала