ویدئوی پربازدید تجلیل از یک معلم در کشور بحرین +ویدئو

© REUTERS / Mohamad TorokmanPalestinian teacher Hanan al-Hroub, who is shortlisted to win the Global Teacher Prize, is hugged by a student in the West Bank city of Ramallah February 17, 2016
Palestinian teacher Hanan al-Hroub, who is shortlisted to win the Global Teacher Prize, is hugged by a student in the West Bank city of Ramallah February 17, 2016 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2022
اشتراک
تدارکاتی برای تقدیر از مقام و زحمات یک معلم در کشور بحرین به عمل آمد که ویدئوی آن مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، در برنامه‌ای بنام "انت کفو"، به معنای "تو شایسته‌ای"، از یک معلم بازنشسته تجلیل شد. این تقدیر با تدارکات از پیش تعیین شده و با نصب دوربین در ماشین معلم و بدون اینکه او این موضوع را بداند انجام شد.
در حالی که معلم سوار بر خودروی خود در خیابان در حال رانندگی است وقتی پشت چراغ قرمز می‌ایستد متوجه رفت و آمدهایی می‌شود و با جمله‌ی "انت کفو"، و با تصویری از او که روی بیلبورد و روی شیشه‌ی خودروهایی که در کنار خودروی او، پشت چراغ قرمز ایستاده‌اند روبرو می‌شود. و اما دوربین‌های نصب شده در خودروی او، رفتار و احساس وی را در این لحظه ضبط کرده‌ و اشک ذوق از چشمان او سرازیر می‌شود.
کاربران بسیاری این اقدام جالب و دیدنی را تحسین می‌کنند و معتقدند بسیاری از معلمانی که چراغ راه شاگردان خود می‌شوند شایسته‌ی چنین و حتی بیشتر از تقدیر و تجلیل هستند. جمعی از کاربران اما معتقدند در بیشتر کشورها حقوق معلمان در برابر زحماتی که آنها می‌کشند ناچیز است و غالبا به جز تدریس در مدرسه، شغل دوم هم دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала