معلم لرستانی برای دلجویی از دانش‌آموزان موهای خود را قیچی کرد +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مدرسه در ایران
مدرسه در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
واکنش‌ها به اتفاق تلخ و پربازخورد کوتاهی موهای دانش‌آموزان پسر همچنان ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از کوتاهی موهای تعدادی دانش آموز توسط معلم آنها در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای داشت، همچنان با واکنش‌های اعتراضی همراه است.
کوتاه کردن بخشی از موهای دانش‌آموزانی که موهای خود را کوتاه نکرده بودند و پس از دو سال تدریس مجازی و برای آموزش حضوری در اولین روزهای ورود به مدرسه با چنین برخوردی روبرو شده بودند موجب تشویش اذهان عمومی شد و صدای اعتراض آنها را به سیستم آموزشی ایران درآورد.
اما به دنبال دلجویی از این دانش آموزان و در واکنشی اعتراضی به این اتفاق، یک معلم لرستانی در مقابل دانش‌آموزانی که در صف و در محوطه مدرسه ایستاده بودند قیچی به دست گرفت و در گذر از میان این دانش‌آموزان بخشی از موی خود را با قیچی کوتاه می‌کرد. دانش‌آموزان حاضر نیز با تشویق معلم خود و سپاس از توجه‌ای که به این موضوع و پیشامد ناخوشایند داشتند، ویدئوی این اقدام را در فضای مجازی منتشر کردند.
جمعی از کاربران این اقدام را زیبا و قابل تحسین می‌دانند و امیدوارند سایر معلمان و مسئولان و افرادی که در مدارس با دانش‌آموزان دختر و پسر در ارتباط هستند مراقب رفتار و برخورد با آنها باشند چرا که هر یک از آنها خود الگویی برای جمعی از دانش‌آموزان هستند. این کاربران امیدوارند فضای آموزشی برای دانش‌آموزان شاد، امن و سالم باشد تا آینده‌سازان این مملکت با الگوی رفتاری مناسب پرورش یابند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала