اعزام هیات آمریکایی به پنج کشور برای منزوی کردن روسیه

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی شکست آمریکا در جنگ فرضی با چین و روسیه
پیش بینی شکست آمریکا در جنگ فرضی با چین و روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2022
اشتراک
هیل با انتشار خبری اعلام کرد که ایالات متحده هیاتی را برای متقاعد کردن پنج کشور به منظور منزوی کردن روسیه هیاتی را این کشور ها اعزام می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سناتورهای آمریکایی به پنج کشور سفر خواهند کرد تا مقامات این کشور ها را متقاعد کنند که آنچه در اوکراین اتفاق می افتد را محکوم کنند.
نشریه هیل سخنان سناتور مارک کلی را منتشر کرد که گفته بود چهار سناتور و یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به لهستان، هند، آلمان، نپال و امارات متحده عربی به مدت نه روز سفر می کنند. هدف اصلی سیاستمداران آمریکایی حمایت از اوکراین خواهد بود.
نمایندگان کنگره در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: این هیئت قوی کنگره این فرصت را خواهد داشت که با رهبران نظامی و سربازان آمریکایی در لهستان دیدار کند تا بدانند چگونه می توانند به حمایت از اوکراین و متحدان ما در ناتو ادامه دهند.
به گفته طرف آمریکایی، کشورهایی که سناتورها به آنجا سفر می کنند به اندازه کافی از تلاش های غرب برای "انزوای روسیه" حمایت نمی کنند.
پیش از این ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انزوای این کشور را غیرممکن اعلام کرده بود. به گفته وی، دولت به همکاری با شرکای آماده برای تعامل به همکاری خود ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала