اگر بالای 40 سال دارید، این خوراکی ها را بخورید

© Fotolia / IntelWondیخچال
یخچال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
اشتراک
کووالسکایا متخصص تغذیه در روسیه توصیه کرد که در یک رژیم غذایی، حتما باید شاخص گلیسمی را برای افراد بالای 40 سال بررسی کرد
به گزارش اسپوتنیک، ناتالیا کووالسکایا، متخصص تغذیه در روسیه درباره سه نکته کلیدی برای تهیه رژیم غذایی روزانه افراد بالای 40 سال را عنوان کرد. به گقته وی، طول عمر سالم و فعال به طور مستقیم به قوانین تغذیه بستگی دارد.
به گفته این متخصص، بعد از چهل سالگی ارزش غذایی وعده های خود را افزایش دهید و هم حجم وعده های غذایی را کاهش دهید.
کووالسکایا توضیح داد: "با توجه به استانداردهای فردی شما بعد از 40 سالگی، نه تنها از نظر پروتئین، چربی و کربوهیدرات، بلکه تا آنجا که ممکن است، در ویتامین ها، عناصر کمیاب، اسیدهای چرب ضروری و اسیدهای آمینه بادی تعادل را رعایت کنید."
این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: در این صورت با خوردن غذاهای فیبردار؛ میکرو فلور روده سالم تر خواهد بود. سبزیجات برگدار، سبزیجات، حبوبات، آجیل، انواع توت ها، میوه ها، محصولات تخمیر - کلم ترش، چغندر، سوپ میسو، کیمچی، کفیر را به عنوان منابع تغذیه بعد 40 سالگی استفاده کنید.
این وعده ناهار، مناسب لاغری است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
این وعده ناهار، مناسب لاغری است
شما باید یاد بگیرید که در هر گروه غذایی به تنوع برسید. به عنوان مثال، حبوبات فقط لوبیا و نخود فرنگی نیستند. این متخصص تغذیه تاکید کرد: حبوبات شامل عدس، ماش، نخود، لوبیا، لوبیا سبز و مارچوبه می شوند.
غذاهای ضد التهاب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала