Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

آیا ایالات متحده وجوه بلوکه شده ایران را آزاد می کند؟

© Sputnikاظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره آزادی بخشی از وجوه ایران
اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره آزادی بخشی از وجوه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
اشتراک
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال گفت که همه تحریم های ما به قوت خود باقی می مانند تا زمانی که نتوانیم به بازگشت متقابل به پایبندی به برجام دست یابیم.
به گزارش اسپوتنیک، پرایس در این خصوص بیان داشت: همه تحریم‌های ما به قوت خود باقی می‌مانند و همه تحریم‌های ما تا زمانی که و اگر نتوانیم به یک بازگشت متقابل به پایبندی به برجام دست یابیم، به قوت خود باقی خواهند ماند.
او در ادامه در خصوص موضوع آزادسازی بخشی از دارایی‌های بلوکه شده ایران، مدعی شد: بسیار مایه تاسف است که شاهد برخی داستان‌ها هستیم که کذب و کاملاً نادرست است، نه تنها در خصوص تحریم‌ها، یا گزارش رفع تحریم‌ها، بلکه مرتبط با یا نحوه ترکیب آن با ادعاهای نادرست درباره توافق (آزادی) زندانی.
وی افزود: ما به درخواست برای هر دوی این مذاکرات با نهایت فوریت ادامه می‌دهیم. از ایران می‌خواهیم که همین کار را بکند. ما از ایران می‌خواهیم به شهروندان آمریکایی باقر و سیامک نمازی، عماد شرقی و مراد طاهباز اجازه دهد تا به خانه بازگردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала