در آمریکا به ناتوانی در ترتیب دادن تحریم صادرات انرژی از روسیه اشاره کردند

© AP Photo / Charlie Riedelدر آمریکا به ناتوانی در ترتیب دادن تحریم صادرات انرژی از روسیه اشاره کردند
در آمریکا به ناتوانی در ترتیب دادن تحریم صادرات انرژی از   روسیه اشاره کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
کشورهای غربی با وجود تحریم های گسترده نمی توانند جلوی صادرات انرژی روسیه را بگبرند.
به نوشته نشریه آمریکایی بیزینس اینسایدر (Business Insider) ، برخلاف پیش بینی ها، میزان فروش منابع انرژی روسیه همچنان به رشد خود ادامه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در این نشریه خاطرنشان شد با وجود محدودیت ها، در حال حاضر "روسیه نفت و گاز بیشتری نسبت به قبل از درگیری می فروشد." از جمله بر اساس برآوردهای وزارت دارایی روسیه، دولت این کشور پیش بینی می کند در ماه آوریل حدود 9.6 میلیارد دلار از فروش منابع انرژی دریافت کند. و بلومبرگ پیش بینی می کند که روسیه در سال 2022 حدود 321 میلیارد دلار از این طریق درآمد کسب خواهد کرد. این بیش از یک سوم بیشتر از سال 2021 است. این مقاله خاطرنشان می‌کند: "این پیش‌بینی‌ها در تضاد با تحریم‌های گسترده اعمال شده توسط غرب در ماه گذشته است.
 خط لوله گاز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
مخالفت وین، برلین و بوداپست با تحریم گاز روسیه
علاوه بر این، روسیه هنوز خریداران کافی برای حمایت از بخش انرژی و ایجاد درآمدهای تجاری بالا دارد. بیزینس اینسایدر خاطرنشان می کند: "به احتمال زیاد ورود پول نفت به روسیه ادامه خواهد یافت زیرا هند و چین اعلام نکرده اند که برنامه های تجاری خود را تغییر خواهند داد. علاوه بر این، طرف روسی به دنبال خریداران جدید است.
پیش از این بیزینس اینسایدر خاطرنشان کرده بود که تحریم های غرب علیه روسیه مانع رشد آن نمی شود و تشدید این تحریم ها آسیب های اقتصادی زیادی را به آمریکا و اروپا وارد می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала