در آمریکا به ضعف نظامی خود به دلیل وضعیت اوکراین اعتراف کردند

© Photo / Cpl. Ricky S. Gomez/U.S. Marine Corps / Rocket Powerددر آمریکا به ضعف نظامی خود به دلیل وضعیت اوکراین اعتراف کردند
ددر آمریکا به ضعف نظامی خود به دلیل وضعیت اوکراین اعتراف کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2022
اشتراک
ضعف نظامی ایالات متحده به دلیل وضعیت اوکراین آشکار شده که در حال استفاده سریع از تسلیحات آمریکایی ارسال شده به این کشور است. این مطلب را هال برندز، تحلیلگر در مقاله خود برای خبرگزاری بلومبرگ بیان کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، معلوم شد که نیروهای مسلح اوکراین در طول یک روز چنان مقداری از مهمات ضد تانک را مصرف می کنند که برای یک هفته در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اوکراینی ها فاقد تعداد کافی هواپیمای جنگی هستند. برندز گفت: "کشورهای غربی با یک انتخاب جدی روبرو هستند: افزایش عرضه سلاح به اوکراین یا صرفه جویی در امکانات محدود شان برای دفاع از خود."
وزارت خزانه داری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
گزارش و تحلیل
وال استریت: زیان مالی آمریکا از درگیری اوکراین
از جمله آلمان و کانادا به دلیل کمبود تسلیحات از ادامه تحویل سلاح به اوکراین امتناع کرده اند. خود ایالات متحده یک سوم موشک های ضد تانک جاولین ارسالی برای کی یف را تامین کرده اما نمی تواند تعداد بیشتری از آنها را ارسال کند، زیرا این امر مستلزم افزایش تولید است.
به گفته تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ ، وضعیت اوکراین ما را با اوضاع احتمالی در صورت درگیری ایالات متحده با روسیه یا چین آشنا می کند. وی خاطرنشان کرد که در این حالت انبارهای موشک های آمریکایی و سایر مهمات هدایت شونده دقیق تنها چند روز یا چند هفته دوام خواهند آورد. علاوه بر این، ایالات متحده متحمل خسارات هنگفتی در تانک ها ، کشتی ها و هواپیماها خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала