پیش بینی چگونگی افزایش هزینه گاز در آلمان

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی چگونگی افزایش هزینه گاز در آلمان
پیش بینی چگونگی افزایش هزینه گاز در آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
در آلمان، پیش بینی شد که چگونه هزینه گاز برای مصرف کنندگان افزایش خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک، هزینه گاز برای صاحبان خانه و اجاره نشینان در آلمان در سال 2022 افزایش خواهد یافت، ارقام رشد قطعی در روز جمعه توسط immobilienscout24.de، یکی از بزرگترین پلت فرم های جستجوی آنلاین که در زمینه خرید و اجاره املاک و مستغلات فعالیت می کند، ارائه شد.
پس از آغاز درگیری ها در اوکراین در ماه فوریه، مقامات آلمانی قصد خود را برای کاهش وابستگی به منابع انرژی روسیه در آینده قابل پیش بینی اعلام کردند. آلمان انتظار دارد تا پایان سال جاری واردات زغال سنگ و نفت از روسیه را متوقف کند، به طور آزمایشی گفته می شود که تا اواسط سال 2024 می توان به وابستگی به گاز پایان داد. آلمان در ابتدای سال تقریباً 55 درصد از واردات گاز طبیعی را از روسیه دریافت می کرد که در حال حاضر این سهم به 40 درصد کاهش یافته است. از دیدگاه برلین، جایگزینی برای گاز روسیه می تواند LNG قطر، ایالات متحده و سایر کشورها باشد.
immobilienscout24: " تقریباً هر دو خانوار در آلمان با گاز طبیعی گرم می شود. در سال 2021 قیمت ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. جنگ در اوکراین ترس از افزایش بیشتر قیمت ها را افزایش می دهد. در اینجا می توانید دریابید که چه انتظاری دارید و چه کاری می توانید انجام دهید." د می گوید. خاطرنشان می‌شود که "اگر تحریم گاز و نفت آلمان واقعاً اجرایی شود، قطعاً کمبود عرضه و قیمت‌ها بیش از پیش افزایش می‌یابد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала