گزارش و تحلیل

روسیه و ایران هراسی - هدف اصلی غرب

© Fotolia / AndreykrБелый дом в Вашингтоне
Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
چهار دهه تحریم علیه ایران منجر به ایجاد و تقویت یک اقتصاد نسبتاً خودمختار شده است که از حیات و توسعه کشور حمایت می‌کند و مانند قبل از سال ۱۳۵۷ مدت‌هاست دیگر برای صادرات به هیدروکربن‌ها وابسته نیست .
به گزارش اسپوتنیک - این اقتصاد، آزمون سخت ترین جنگ و سه موج تحریم را پشت سر گذاشته و دوام خود را ثابت کرده است. اما نکته مهمی که باید بیان شود این است که بیشترین غم مردم ما نه تحریم نفت یا طلا، بلکه داروهاست. بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های مزمن هستند که با قطع ناگهانی عرضه داروهای سیستمیک رنج زیادی می برند.
این آن روی غربی‌هاست که سعی در پوشاندن آن دارند و در رسانه های خود ژست های انسان دوستانه زیادی می گیرند و علناً می گویند که دارو در بسته های تحریمی گنجانده نشده است و ایران می تواند به مردم خود دارو ارائه دهد! از کجا ؟! کدام کشور غربی آزادانه و بی مشکل در سالهای تحریم به ایران دارو عرضه کرد ؟! ما فقط بمب های شیمیایی غرب را به یاد داریم که بر سر پدران، مادران ، فرزندان و رزمندگانمان در جبهه های نبرد آوار کردند،مدال شجاعتی را به یاد می آوریم که به خاطر هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرانی به ژنرال آمریکایی اعطا شد! ترور ناجوانمردانه و بزدلانه سردار آزاده مان، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را بیاد می آوریم که بی محابا به دست بزرگترین خون آشام سیری ناپذیر دنیای به اصطلاح آزاد غرب صورت گرفت. دست کم، بهتر است ژست های انسان گرایانه خود را برای خود نگه دارید.
© Sputnikتوسط عباس میرزایی قاضی
توسط عباس میرزایی قاضی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
توسط عباس میرزایی قاضی
از جمله حماقت های غربی ها با محوریت جنایت کار ترین دولت عضو سازمان ملل متحد (ایالات متحده آمریکا) که هر از گاهی علیه دولت و ملتی نشانه می روند پروژه هدف هراسی است . پروژه ایی که سال ها برای هدف قرار دادن دولت و ملت روسیه منتظر فرصت بودند، همان پروژه کثیفی که سالهاست علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نشانه رفته اند ، ایران هراسی پروژه ای است که سالهاست به دنبال مطرح کردن جمهوری اسلامی ایران به عنوان تهدیدی بزرگ در منطقه و همچنین تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی شروع کرده اند. این پروژه توسط آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و برخی کشور های غربی نظیر انگلستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته و تا کنون نیز ادامه یافته است ، کشورهای یاد شده با توجه به اعلام مواضع سیاست خارجی کشورمان ، منافع خود را در خطر دیده و در نتیجه ایران را به عنوان تهدیدی در برابر منافع خود می بینند از این رو با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در شناساندن نادرست کشورمان در بین دیگر کشورهای جهان نمودند ، پروژه نخ نمایی که پس از سالها زجری که به ملت ایران تحمیل کردند حال به دنبال پیاده کردن همان فرمول با سبکی نوین و قربانی کردن مردم اوکرائین توسط دلقکی به نام رئیس جمهور، بر روی دولت و ملت روسیه هستند . روس هراسی: با در دست داشتن رسانه ها و مسدود کردن رسانه های روسی به هر طریق و تحت هر عنوان و پخش اخبار جعلی سعی در اثبات توهمات خود ساخته در اذهان جهانیان دارند غافل از اینکه قدرت خفته شرق در حال بیدار شدن است و به زودی دولت ملت های هوشیار که امروزه کم هم نیستند با پيوستن به هم صفوفی شکست ناپذیر تشکیل می دهند و رویای جهان تک قطبی را برایشان تبدیل به کابوسی دهشتناک می کنند .ایران، روسیه و چین در صف مقدمی قرار گرفته اند که با اتحاد مثال زدنی ایجاد شده، سردمداران خود خوانده قدرت تک قطبی جهان را با تمام یاران و همپیمانانشان به سمت زباله دان تاریخ هدایت می کنند .
تهیه شده توسط عباس میرزایی قاضی
مشاور رسمی میز ایران سازمان توسعه صادرات روسیه و پارتنر بازرگانی امور صادراتی حوزه خاورمیانه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала