با خوردن این خوراکی، استرس خود را کاهش دهید

CC0 / Pixabay / خطر مرگبار تخم مرغ
خطر مرگبار تخم مرغ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
استرس داشتن اغلب منجر به افزایش وزن می شود. سرگئی اوبلوژکو، روان‌درمانگر و متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که چگونه می‌توان بدون خطری برای سلامتی و اندام، همزمان با استرس با خوراکی‌هایی آرام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی اوبلوژکو، روان‌درمانگر روسیه در مقاله ای می نویسد چگونه می‌توان بدون خطری برای سلامتی و اندام، همزمان با استرس با خوراکی‌هایی آرام کرد.
غذا نه تنها می تواند نیاز فرد به پروتئین، چربی و کربوهیدرات را برآورده کند، بلکه به مغز نیز لذت می بخشد. روانگر و متخصص تغذیه در روسیه سرگئی اوبلوژکو، در این خصوص خاطرنشان کرد: به دلیل این ویژگی بدن، بسیاری از مردم که استرس را تجربه می کنند، شروع به خوردن غذای بیشتری می کنند. در عین حال، آنها تمایل دارند مضرترین محصولات را انتخاب کنند.
همه نمی توانند به طور کامل از خوردن در زمان استرس دست بکشند. اما شما می توانید آن را به درستی انجام دهید - به طوری که مغز لذت می برد و وزن اضافی ظاهر نمی شوند.
این وعده ناهار، مناسب لاغری است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
این وعده ناهار، مناسب لاغری است
این کار دشوار است، وقتی فردی دچار حمله پانیک می شود، پس نمی خواهد کار درست را انجام دهد، پس می خواهد غذا بخورد. یک استراتژی بسیار ساده تر این است که خود را آرام کنید. با غذا ولی درسته مثلا می تونید کمپوت میوه ترش بنوشید این ماده اثر تغذیه ای منفی دارد میل به غذا رو سرکوب میکند، یا همزمان می توانید دو تخم مرغ آبپز بخورید، چون هم خوشمزه هست و هم هوس غذا رو سرکوب میکند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала