پنتاگون تأیید کرد که رزمناو روسی مسکوا همچنان شناور است

© Sputnik / Vasiliy Batanovپنتاگون تأیید کرد که رزمناو روسی مسکوا همچنان شناور است
پنتاگون تأیید کرد که رزمناو روسی مسکوا همچنان شناور است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
سخنگوی پنتاگون گفت: رزمناو موشکی ناوگان دریای سیاه مسکوا که دچار آتش سوزی شده بود، شناور است و به سمت شرق در حال حرکت است.
به گزارش اسپوتنیک، جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت: رزمناو موشکی ناوگان دریای سیاه مسکوا که روی آن آتش سوزی رخ داده است، شناور است و به سمت شرق در حال حرکت است. پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که این رزمناو شناور باقی می ماند.
وزارت دفاع روسیه پیشتر گزارش داده بود که آتش در رزمناو موشکی مسکوا رخ داد که در نتیجه مهمات منفجر شد و خدمه به طور کامل تخلیه شدند. بر اساس آخرین اطلاعات، آتش سوزی مهار شده، هیچ گونه آتش سوزی در فضای باز وجود ندارد، تسلیحات موشکی اصلی آسیبی ندیده است و اقدامات برای یدک کشی کشتی به بندر در حال انجام است.
کربی در MSNBC گفت: "ما می دانیم که کشتی می تواند تحت قدرت خود حرکت کند. ما فکر می کنیم که در حال حرکت به سمت شرق است." وی افزود: "ما می دانیم که انفجاری در کشتی رخ داده است. بر اساس تصاویری که دیده ایم، می توانیم نتیجه بگیریم که انفجار بسیار قوی بوده است. ما نمی دانیم دقیقا چه چیزی باعث آن شده است."
به گفته کربی، بر اساس یک نسخه، این کشتی ممکن است مورد اصابت موشک اوکراینی قرار گرفته باشد، اما ارتش آمریکا به دلیل کمبود اطلاعات موجود، آماده تایید این موضوع نیست. کربی گفت: ما نمی توانیم آن را رد کنیم، فقط اطلاعات کافی نداریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала