"شیطان" سیاست جهانی در کجا پنهان شده است؟ / نظرات خوانندگان نشریه آمریکایی

© Sputnik / Stringer"شیطان" سیاست جهانی در کجا پنهان شده است؟ / نظرات خوانندگان نشریه آمریکایی
شیطان سیاست جهانی در کجا پنهان شده است؟ / نظرات خوانندگان نشریه آمریکایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
خوانندگان روزنامه وال استریت ژورنال به اظهارات جنجالی دانیل هنینگر، مقاله نویس این نشریه واکنش نشان دادند که وضعیت اوکراین را "شر بی چون و چرا و مسلم" خوانده و از جامعه جهانی خواست تا با ادامه ارسال سلاح به "شیطان" فرصت ماندن ندهد.
به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از کاربران استفاده از واژه های مذهبی را مبهم گویی مؤلف تلقی کرده اند، زیرا به عقیده آنها معیارهای هنینگر برای "شر" در واقع اشاره به خود ایالات متحده آمریکا است.
جو موفا می‌ نویسد: همانطور که ژنرال شرمن گفت: "جنگ جهنم است" و او کاری کرده که جنگ به آتلانتا بیاید . خنده دار است که هیچ کس او را شیطان خطاب نکرد، اما در مقایسه با کاری که او در جنوب انجام داد، اتفاقات در اوکراین بسیار بدتر است. "اگر پوتین یک شیطان واقعی بود، تمام شهرهای بزرگ اوکراین از صفحه زمین محو می شدند، هیچ ارتباطی با این کشور وجود نمی داشت و هزاران اوکراینی کشته می شدند. از خواندن تبلیغات در مورد پوتین دست بردارید. اخبار اصلی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در ایالات متحده در واقع تبلیغات هستند و آنها در حال شستشوی مغزی معمولی و گلوبالیستی همه مردم می باشند. به محض اینکه روسیه دونباس را تصرف کند، به احتمال زیاد فوراً به صلح خواهیم رسید."
اوکراین از 2004 تا 2022. از میدان اول تا فاجعه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
داده نمایی
اوکراین از 2004 تا 2022. از میدان اول تا فاجعه + داده نمایی
برایتنر مارکزوسکی نوشته : "اگر مرگ بیگناه تعریف شر است، هیروشیما و ناکازاکی نمونه های بزرگی هستند که نشان می دهند ایالات متحده در سمت غلط و باطل قرار داشته است."
رابرت امرین نوشت"" ما در حال حاضر دولتی داریم که مایل است استاندارد زندگی ما و نوآوری ها و ابتکارات مردم آمریکا را از طریق مرزهای باز، نابودی سوخت های فسیلی، برخورد ملایمت به جنایتکاری و تخریب اقتصاد قربانی کند. برای کسانی که در 6 ژانویه در داخل یا اطراف کاپیتول بودند، سانسور کامل مطبوعات و بله، ترور مخالفان سیاسی و دیگر مخالفان رژیم اتفاق افتاد. فکر می‌کنید اینجا نمی‌تواند این اتفاق بیفتد؟ در اینصورت چشم و گوش خود را باز کنید: چنین اتفاقی رخ داده است!".
آ. شارم یاد آور می شود "آنچه از دید این مقاله نویسان در رسانه های غربی پنهان است این است که شیطان هزاران بار زمانی ظهور کرد که آمریکا بیش از یک میلیون عراقی و هزاران افغان را کشت. آمریکا پس از سقوط صدام که سلاح کشتار جمعی نداشت، آنجا را ترک نکرد. شیطان به شکل بمب و هواپیماهای بدون سرنشین بود ". همه میلیون ها عراقی کشته شده سرباز نبودند. آیا ارزش زندگی یک مسلمان فقیر در یک کشور فقیر خاورمیانه از زندگی یک اوکراینی فقیر کمتر است؟ ..."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала