سرتیپ واحدی: ارتش ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است

© IRNAامیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جان‌فشانی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم افطار با هنرآموزان مرکز آموزش تخصص های هوایی شهید خضرایی ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و هنرآموزان با اشاره به اهمیت جایگاه آنان اظهار کرد: شما عزیزان آینده‌سازان نیروی الهی هوایی هستید که توفیقی الهی نصیبتان شده است. لذا این توفیق تنها از آن کسانی است که تمام وجود خود را در راه ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزمان ایران به کار گیرند و این همان مولفه ای است که می تواند شما را تبدیل به یک نظامی تمام عیار کند.
وی افزود: بی تردید در این راه موانع بسیاری بر سر راه شما عزیزان خواهد بود که باید با صبر و روشن بینی از این موانع عبور کنید و در ساخت کشوری مقتدرتر بکوشید تا انشاءالله در درگاه خداوند تبارک و تعالی روسفید شوید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به هنرآموزان تصریح کرد: علم، دانش، ایمان و تقوا مولفه های اصلی سربازان ولایت مدار است که می طلبد این مولفه های ارزشمند را در خود پرورش دهید و با توسل به خداوند و تلاشی مضاعف می توانید این موارد را در وجود خود نهادینه کنید تا بتوانید در آینده این نیرو، سرباز مخلص برای این مرز و بوم باشید.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2022
فرمانده کل ارتش ایران از آمادگی صد در صدی نیروی زمینی خبر داد
واحدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جان‌فشانی است و این همان تعصب میهن پرستی و مردم دوستی است که در کارکنان این نیروی مقتدر و توانمند نهادینه شده است.
در پایان این دیدار، مراسم معنوی افطار با حضور هنرآموزان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала