گزارش و تحلیل

میلیون‌ها نفر آماده امضای طومار حمایت از سپاه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / میلیون‌ها نفر آماده امضای طومار حمایت از سپاه
میلیون‌ها نفر آماده امضای طومار حمایت از سپاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
روز گذشته خبری در رسانه های دشمن ملت ایران منتشر شده بود که مبنای آن 500 نفر که ادعا شده ایرانی هستند برای رئیس جمهوری آمریکا و تقاضای خودداری او از حذف نام سپاه از لیست تروریستی آمریکا بوده.
اگر مبنای کار امضای طومار باشد که میلیون‌ها نفر آماده هستند طوماری را امضا کنند که متقاضی خروج سپاه از لیست کذایی تروریستی آمریکا می باشد.
منظور بنده میلیون‌ها نفر که در ایران هستند نیست، بلکه میلیون‌ها نفر که در کشورهای غربی زندگی می کنند است.
اولا باید توجه داشت وقتی از آن پانصد نفر صحبت می کنند آیا واقعا همه آنها ایرانی هستند و یا اینکه پانصد تا ایرانی نما هستند.
قطعا نگاهی گذرا به لیست این پانصد نفر کافی است تا متوجه شویم حتی یک نفر از اینها جزو ملت ایران نیستند و همه خود فروختگانی هستند که هیچ وقت ایرانی نبودند و نیستند.
قدرتمندترین سلاح ایران برای ضربه زدن به آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
پاسخ سناتور آمریکایی به سوال درباره خروج سپاه از فهرست تروریسم آمریکا
اینکه فردی فارسی صحبت کند و یا اینکه زمانی شناسنامه ایرانی حمل کرده باشد و... ولی منافع کلی ملت ایران را زیر پا می گذارد ایرانی به حساب نمی آید و حق ندارد از نام ایرانی استفاده کند، کوچکترین صفت برای او "مزدور دشمن" است.
خوب توجه داشته باشید بنده اینجا درباره حکومت ایران صحبت نمی کنم بلکه درباره ملت ایران صحبت می کنم و اصرار دارم که همه باید متوجه باشیم که برخی مسایل مربوط به کل ملت ایران است، هر حکومتی بخواهد در ایران حاکم باشد و مرز انتقاد خود نسبت به حکومت و حاکمیت را باید از مرز ورود به مسایلی که به ملت ایران آسیب می زند جدا کنیم، و هر کس به هر دلیلی بخواهد نسبت به حق و حقوق ملت ایران، تکرار می کنم، به حق و حقوق ملت ایران تعرض کند به هیچ وجه جزو ملت ایران نیست و بلکه دشمن ملت ایران است.
حدود نیمی از مردان ایرانی خدمت سربازی خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده اند و قطعا همه آنها امروزه با سنگ اندازی یک دیوانه در چاه گیر کرده اند.
البته همه می دانند که ترامپ هیچ وقت خود تصمیم گیرنده نبود و اختیاری در تصمیم گیری نداشت، تصمیم را نتانیاهو می گرفت و به داماد سرخانه ترامپ ابلاغ می کرد و بعد ترامپ دستور را از داماد سرخانه اش می گرفت واجرا می کرد، به همین دلیل می توان گفت حتی این تصمیم هیچ نفعی برای ملت و مردم آمریکا هم نداشته و ندارد و چه بسا حتی سطح دشمنی وخصومت بر علیه ملت آمریکا در جهان را افزایش می دهد.
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
فرمانده سپاه: برخی رژیم‌های حاشیه خلیج فارس در مشی سیاسی خود تجدید نظر کنند
دشمنی نتانیاهو و سیاستمداران اسرائیل با ملت ایران هم که تکلیف اش روشن است، همین که آنها سالانه جشن "ایرانی کشون" با عنوان جشن "پوریم" را برگزاری می کند نشان می دهد که این خصومت نسبت به ملت ایران تاریخی وعمقی است در حالی که ملت ایران قرن ها آنها را در آغوش گرفته بود و امن ترین جا برای همه یهودیان جهان در تاریخ بشریت ایران بوده و هنوز هم هست.
بسیار ساده بگویم، بیش از چهار میلیون‌ مرد ایرانی هستند که در آمریکا و اروپا زندگی می کنند و حتی بسیاری از آنها امروزه پاسپورت و شناسنامه آمریکایی و یا کانادایی و یا اروپایی دارند و این تصمیم ترامپ همه آنها را در لیست تروریستی قرار داده، در حالی که 99% آنها پس از اتمام خدمت اجباری سربازی خود در ایران دیگر هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران ندارند.
همه این مردان و خانواده هایشان امروزه با تهدید برخورد خصومت وار حکومت هایی که ممکن است در آینده به قدرت برسند قرار دارند و حتی احتمال اینکه بدون هیچ دلیلی بازداشت شوند و به جایی مثل گوانتانامو فرستاده شوند و یا اینکه اموال آنها و خانواده هایشان و نزدیکانشان در آمریکا مصادره شود و از آنجا اخراج شوند وجود دارد.
اخیرا نیز طبق گفته برخی از مسافرانی که به آمریکا و کانادا سفر کرده اند ماموران مرزی آمریکا و کانادا سوالهای عجیب وغریب زیادی مطرح می کنند تا ببینند مردان ایرانی و یا دارای اصالت ایرانی آیا در سپاه پاسداران خدمت کرده اند یا نه.
البته عموما هم چون می دانند چه ممکن است در صورتی که بگویند در سپاه پاسداران خدمت کرده اند ممکن است با مشکل مواجه شوند مجبور می شوند دروغ بگویند و بعد ذیل اظهارات دروغ خود امضا کنند.
امری که می تواند در آینده برای همه آنها بسیار دردسر ساز شود چرا که اگر دولت آمریکا به هر نحوی متوجه شود که آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرده اند و اظهارات دروغی را در حین ورود به آمریکا ارائه داده اند می تواند آنها را بازداشت کند و به زندان بیاندازد و ...
بدیهی است که در صورتی که بنا باشد طومار جمع شود همه این مردان وخانواده هایشان حاضر خواهند بود که طومار چند میلیون‌ نفری را امضا کنند که آمریکا باید سپاه را از لیست تروریستی خارج کنند و رسانه های دشمن با ملت ایران با بارز کردن نامه پانصد نفری در واقع خودشان را کوچک کرده اند چون حد اقل این جریان نشان می دهد با این همه زحمت فقط 500 مزدور را توانسته اند پیدا کنند که این نامه را امضا کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала