میلیاردها دلیل برای تبدیل شدن بیت کوین به یک ارز ذخیره وجود دارد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر میلیاردها دلیل برای تبدیل شدن بیت کوین به یک ارز ذخیره وجود دارد
میلیاردها دلیل برای تبدیل شدن بیت کوین به یک ارز ذخیره وجود دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
پلتفرم رمز ارز کره ای، Terraform Labs آماده ذخیره سازی 10 میلیارد دلاری بیت کوین است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، امروزه دلایل بیشتری برای تبدیل شدن بیت کوین به ارز ذخیره دوران جدید وجود دارد. پلتفرم رمزنگاری Terraform Labs مستقر در سئول در آستانه ذخیره سازی 10 میلیارد دلاری بیت کوین برای حمایت از استیبل کوین خود است، این اطلاعات سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته است.
تا به امروز، آزمایشگاه Terraform در حال حاضر حدود 40000 بیت کوین به ارزش حدود 1.7 میلیارد به دست آورده است. معاملات از طریق شرکت غیرانتفاعی لونا فاندشین گراند انجام شده است. دو کوون، یکی از بنیانگذاران ترافورم، از برنامه های خود برای خرید 10 میلیارد دلار بیت کوین در ماه مارس خبر داد. استیبل کوین‌ها معمولاً توسط ذخایر دلاری پشتیبانی می‌شوند، اما پلتفرم کره‌ای می‌خواهد ارزش خود را با محبوب‌ترین ارز دیجیتال ارائه کند. استیبل کوین ها به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند.
بیتکوین وارد کانال 34 هزار دلاری شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
بیتکوین وارد کانال 34 هزار دلاری شد
ترا یو اس دی اکنون یکی از پنج ارز بزرگ در این بخش است و از طریق الگوریتم خاصی که عرضه و تقاضا را از طریق یک فرآیند خاص شامل توکن متعادل کننده لونا تعدیل می کند، به دلار متصل می شود. شرکت تحقیقاتی دارایی‌های دیجیتال "وان یک" پیشنهاد می‌کند که سایر پلتفرم‌ها با استیبل کوین‌های الگوریتمی خود از الگوریتم "ترا فورم لبس" پیروی کرده و نه تنها با بیت کوین، بلکه احتمالاً سایر دارایی‌های کریپتو نیز از آنها حمایت خواهند کرد.
هزینه بیت کوین در زمان نگارش مقاله حدود 40200 دلار است - در طول روز گذشته، قیمت آن بیش از 4 درصد کاهش یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала