اردوغان مدعی شد که ترکیه را طی دهه های آینده به ابرقدرت لجستیکی در جهان تبدیل می کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر اردوغان مدعی شد که ترکیه را طی دهه های آینده به ابرقدرت لجستیکی در جهان تبدیل می کند
اردوغان مدعی شد که ترکیه را طی دهه های آینده به ابرقدرت لجستیکی در جهان تبدیل می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
اردوغان: ترکیه برای تبدیل شدن به یک ابرقدرت لجستیکی راه روشنی در پیش دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی صباح، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت: ترکیه به دنبال این است که یک ابرقدرت لجستیکی در جغرافیایی از لندن تا پکن، سیبری تا آفریقای جنوبی باشد.
وی افزود: "ما شبکه راه آهن خود را از 10959 کیلومتر به 13022 کیلومتر گسترش دادیم. هدف ما افزایش این رقم به 28590 کیلومتر تا سال 2053 است.با توسعه خطوط قطار تند رو تا سال 2053، تعداد استان‌های متصل به یکدیگر با این سامانه را از 8 استان به 52 استان افزایش خواهیم داد."
اردوغان همچنین از طرح‌های دولت برای حمایت از اشتغال در ترکیه خبر داد. این در حالی است که رسانه‌ها گزارش کردند که مردم شهر "استانبول" در ترکیه به تازگی در اعتراض به افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تظاهرات کردند. در استانبول کرایه حمل و نقل عمومی 40 درصد افزایش یافته و اعتراضات به این افزایش قیمت روزهاست که ادامه دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала