فرزند بریتنی با نام خانوادگی اصغری در راه است +عکس،ویدئو

© REUTERS / Mario AnzuoniАмериканская поп-певица Бритни Спирс и Сэм Асгари
Американская поп-певица Бритни Спирс и Сэм Асгари - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
بریتنی اسپیرز و سام اصغری مادر و پدر می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، بریتنی اسپیرز ستاره پاپ، ۴۰ ساله، ۱۵ سال پس از تولد پسر دومش، حالا سومین فرزندش را از مربی بدنسازی ایرانی خود، سام اصغری، باردار است.
این خواننده پرطرفدار خبر خوشحال‌کننده بارداری‌اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و اعلام کرد به پیشنهاد همسرش سام اصغری، بعد از سفر به مائویی، تست بارداری انجام داد و اکنون فرزند سوم خود را باردار است.
او در پست اینستاگرام خود نوشت: "من خیلی وزن کم کردم که به سفر مائویی بروم، فقط برای اینکه دوباره اضافه وزن بگیرم … فکر کردم: وای … چه اتفاقی برای شکم من افتاده؟ یک آزمایش بارداری دادم … و اوههههه خوب … من دارم بچه‌دار می‌شوم … ۴ روز بعد کمی غذای بیشتری خوردم و دیدم بارداریم در حال رشد است !!! اگر ۲ نفر آنجا باشند … ممکن است آن را از دست بدهم."
وی همچنین اضافه کرد: "سخت است زیرا زمانی که باردار بودم افسردگی پری ناتال داشتم… باید بگویم که کاملاً وحشتناک است… زنان در آن زمان در مورد آن صحبت نمی‌کردند… برخی از مردم آن را خطرناک می‌دانستند که زنی با یک کودک در شکمش اینجور شکایت کند…. اما اکنون زنان هر روز در مورد آن صحبت می‌کنند… ممنون عیسی، ما مجبور نیستیم آن درد را به عنوان یک راز محفوظ نگه داریم… این بار من هر روز یوگا انجام خواهم داد !!! شادی و عشق زیادی را پخش خواهم کرد !!!"
دنبال‌کنندگان این ستاره پاپ آمریکا، بلافاصله بابت این خبر خوشحال‌کننده و بارداری‌اش را به او تبریک گفتند. برخی از کاربران از اینکه او در پست اینستاگرام خود از سام اصغری به عنوان شوهرش یاد کرده، احتمال می‌دهند آنها مخفیانه ازدواج کرده باشند. کاربرانی نیز در صفحه‌ی شخصی سام اصغری کامنت‌های تبریک می‌گذارند و پست عاشقانه‌ی او را که از پدر شدنش خبر می‌دهد را بازنشر می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала